Så dårlig med folk

LillianS

Blir kjent med forumet
Her er det jo så lite mennesker som skriver inn innlegg og prater sammen .
Tror aldri jeg har sett ett sånt nettsted som blir mindre brukt enn dette.
Er vel ikke akkurat en koslig terminklubb det her !!!

Jeg er innom her ca en hver dag og kikker litt , men det er jo alltid det samme som står her .
Ingen som har skrevet ett eneste innlegg.
Glad jeg bruker barnimagen også.

Hva skal til for å lage litt liv i denne klubben da ?????

Jeg hadde liksom håpet at det skulle ta seg litt opp etterhvert, men det ser dårlig ut foreløpig... Kanskje vi har havnet i en veldig sjenert gjeng? [:D]

Det tar seg kanskje opp etter fellesferien...men kanskje det rett og slett ikke er så mange av oss?
Uansett så blir det ikke mere liv enn man lager selv [;)] Vi får ta mye plass vi som er her da [:)]

Jeg har vært på ferie. Kommer helt sikkert til å være her mer i ukene fremover, og sikkert enda mer når ferien er over i starten av august.

Blir vel meir liv etterkvart som magane vekse! [;)] Eg har somme dagar problem med å kome meg inn på BV sine sider, no er det fleire dagar sidan eg har vore her berre pga det! [:@] Prøvar å kike innom kvar kveld såsant BV lar meg få lov! [:D]

Må bare "blande" meg litt jeg.. [:D] Er selv medlem av septemberforumet, og vi brukte vår terminklubb veldig lite i begynnelsen.. Men det har tatt seg opp nå som vi kommer nærmere og nærmere september..! Så bare vent jenter det blir nok liv (rai rai) her hos dere og snart!! [:D]

Back
Topp