Så dårlig av varmen..

Blomst_95

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarbarna 2020
Denne varmen gjør det umulig å gå ut av huset, lavt blodtrykk og blodtrykksfall blir 100 ganger verre. Sikker på at jeg skulle besvime i stad men greide heldigvis å få tak i rekkverket og bøyd meg forover til det gikk over.

Må ærlig si at nå er jeg ferdig med dette været får ikke til å nyte noe av det uansett. Sitter inne med ac på og alt av persienner trekt ned, imens samboer og lillemor er ute og koser seg..

Noen flere som vil klage litt?..

Jeg blir ikke direkte dårlig, men jeg fungerer særs dårlig i varmen ellers. Spesielt nå! Jeg føler meg jo varm fra før av pga graviditeten, så alt blir jo bare enda værre. Føler ut som om jeg går med konstant feber:rolleyes: Også er det liksom helt stille i lufta, så vi får ingen gjennomtrekk i huset what so ever!

Jeg merker det også godt på blodtrykket! Går også rundt og får blodtrykksfall titt og stadig :(

Her har vi «bare» 19-21 grader, og en heeeerlig kjølende bris:D Helt perfekt. Skal sies at 19-21 grader er mye varmere enn vi har til vanlig på sommeren. Ligger rundt 14-16 grader på en «normal» sommer:p Vi får bare finvær i noen få dager så nyter mens jeg kan:joyful:

Jeg synes det er verst å ikke få sove ordentlig i varmen. Var heldigvis hos foreldrene mine i flere av de varmeste dagene, og sov i deres kjølige kjeller. Nå ser jeg fram til at den verste heten skal være over om et par dager!

Her er temperaturen på det kaldeste rommet inne nådd 27 grader.. Med ac på. Vi er "heldige" og har hus på byens solside som definitivt har sine fordeler og BAKDELER. :bag:

Godt å se at jeg ikke er alene, også håper jeg temperaturen snart faller med et par/ti grader her ihvertfall :hilarious:❤️ og priser meg lykkelig for å ikke være høygravid!

Jeg blir mest bare trøttere av varmen, men kjenner meg stort sett i ok form :) er veldig glad jeg ikke er lengre på vei, har ikke merka noe til det indre varmeannlegget enda ;)

Jeg bruker å elske varme, er av typen som fryser på kvelden i syden om sommeren, men nå som jeg er gravid er det helt pyton! Har virkelig taklet varmen dårlig, føles ut som konstant solstikk. Og hormonell som jeg er blir jeg sur av å måtte sitte inne i ac lufta i stedet for å kunne ligge på stranda. :p Heldigvis bare en dag igjen så skal det bli kjøligere. Hadde aldri trodd jeg skulle si noe sånt! :hilarious:

Her har det bikka 30 grader noen av de siste dagene. Jeg blir helt slått ut og kvalm av varmen :( elsker vanligvis sommervarme, men tåler det virkelig ikke i år. Heldigvis blir det 16 grader og regn igjen til uka :hilarious:

Jeg er som en isbjørn i ørkenen...
Sliter enormt i varmen og klager daglig til barnefar at "winter is coming" haha!

Kos for dem som liker sommer da!

Liker ikke varme i utgangspunktet så synes det er ille nå... Får veldig ofte blodtrykksfall og det blir jeg kvalm av. Jobber i barnehage og glemmer ofte å drikke på jobb som heller ikke hjelper... Har aircon inne og vifte på soverommet så mannen synes han bor i et fryselager fortiden.

Jeg er heldigvis ikke kvalm og utmattet slik jeg var de første ukene, men varmen tar knekken på meg! Sover dårlig, men har heldigvis anledning til å slappe av når jeg trenger det :)

Jeg har aldri fungert særlig bra hvis det blir for varmt. Men er samtidig veldig glad i sol, sommer og varme :) Verst er det med nattesøvnen i varmen etter jeg ble gravid.. Har hatt ett vått håndkle over meg på natten :hilarious:

Har også en svær gulvvifte, så sover med ørepropper:headphone::hilarious:

I natt skal vi sove i utestua. Kom hjem fra hytta i dag, hvor vi har et svalt soverom. Hjemme er soverommet i 2. etasje, og ekstremt varmt. Så nå har vi lagd oss en liten camp med madrasser. Gleder meg til å sove!

14 grader i dag, og jeg nyter det!

Back
Topp