Så blir det operasjon

lenemor

Forumet er livet
Om tre uker skal jeg under kniven - jeg har såvidt nevnt det før at det var sendt inn søknad om operasjon, men nå har jeg fått innkallelse. Snakket med sykehuset nå, og det er snakk om to til fire ukers sykemelding, så det er litt mer omfattende enn jeg hadde sett for meg... men det skal vel gå bra. Har litt dårlig samvittighet overfor jobb, men dette må gjøres på et tidspunkt, og da er det bedre jo før jo heller for min egen del.

Må innrømme at jeg gruer meg litt! Heldigvis kommer mamma på besøk den første helga etter operasjonen - det tror jeg blir veldig bra! Og så forventer jeg at dere benker dere foran pc'n fra 22. oktober og noen uker fremover [;)]

Får jeg spørre om hva du skal opereres for? Har ikke fulgt med...

nei, jeg har vel ikke snakket så mye om det heller, tror jeg bare har nevnt det en gang før. Nå skal jeg opereres for rektocele, og så skal jeg igjennom en ny operasjon om et år eller to for enten cystocele eller enterocele (jeg er usikker på hva mer som var problemet, vi tar det som er verst først)

Hele greia er nok resultat av min raske (åh, du er så heldig som hadde en rask fødsel my ass!) fødsel med Johanna, og så ble det forverret av presset ovenfra under mitt andre svangerskap

oi da lenemor.....

Håper det ikke er noe veldig alvorlig!!

Klem

Det er nok like greit å bli ferdig med det ja.. Lykke til ihvertfall! Og jeg er her jeg vet du![:D]

Husker du nevnte det for ei stund siden ja.
Så godt at du endelig får gjort noe med det. Er sikkert ikke en grei
skade å ha kan jeg tro.
Masse lykke til da [:)]

Masse lykke til [;)][:)]

Lykke til lenemor![:)]

Masse lykke til!! Koselig at moren din kommer på besøk og tenker barna synes det er stas[:D]

Kan godt forstå at du gruer deg. Det kommer nok til å gå bra!
Skal tenke masse på deg!

Masse lykke til med operasjonen! [:)]

Kan skjønne du grurer deg, ikke morro med operasjoner, men greit å bli ferdig med deg også.
Sender deg en stor klem.
Jeg er her for deg :-)

Back
Topp