Så ble det overtid igjen, da!

Imogene

Forumet er livet
VIP
Jaja, når vi bikker over midnatt er jeg plutselig 1 dag på overtid.
Jeg har sagt det hele veien, at jeg tror hun velger å bli der inne en stund - som sin bror.
"Alle" rundt meg har tippet at hun kommer før, og veldig mange har sagt at andremann gjerne kommer tidligere. 

Hah!

Jeg har to svangerskap bak meg nå (regner dette som straks overstått!) - og begge ganger har jeg gått over termin.
Storebror kom i uke 41+5, når tror dere lillesøster kommer ut en tur?

Håper fødselen din starter snart! Er straks på overtid selv :/ termin på onsdag..

Hun kommer når hun er klar! Skal jeg gjette på dag så tror jeg hun kommer på torsdag :-) Min termin. Jeg venter spent på melding fra deg hver dag.

så kjedelig, kjenner det er min skrekk, for jeg har igrunn hele veien trodd hun kommer litt før, tror jeg kommer til å gå på en alvorlig depresjon om jeg går over tida.. Håper du slipper å gå mange dager over..

Jeg har termin på torsdag, men føler meg allerede på overtid! Bare fordi storebror kom 1 ule før termin.. Farlig det der! Hun har tydeligvis litt bedre tid hun her.. Men går jeg skikkelig på overtid kommer jeg nok til å bli ganske overrasket og lei! Andre her som har gått lengre med andremann enn første??

Ymi: Jeg er en dag etter når jeg fødte storebror.

Paa overtid selv..41+2--Fodte forstefodte 41+1..Regner med aa bli igangsatt i dag paa overtidskontrollen kl 13.30..hadde termin 4.april..:-(:-)

Føler med deg!!!
Gikk over med storesøster, så jeg gjør som deg og forbereder meg på overtid denne gang også! - Hvis ikke har han VELDIG DÅRLIG TID PÅ Å KOMME UT!!! Bare 4 t og 20 min igjen...

Det går mye bedre denne gangen enn forrige. Da var hver dag på overtid helt grusomt. Nå er jeg mye roligere - men like fullt litt oppgitt! Det stemmer IKKE for alle at andremann kommer så himla mye tidligere... og det er visst en allmenn oppfatning at det er vanlig å få før termin. Noen må jo nødvendigvis også gå over.

Jeg må rett og slett bare innse at jeg er en av dem som går gravid lenge.
Blir lett gravid - men da sitter de til gjengjeld som klister 

Jeg fødte førstemann i uke 36.
Hadde termin i går...

Føler jeg har vært dagsventende i minst en måned.
Slitsomt...

Back
Topp