Så ble det ikke september 2020 heller..

GladPus

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Marshmallows2021
I dag starta det å blø skikkelig, så nå regner jeg med det er slutt for denne gang :( 6+4 i dag.

Har blødd som tidligere SA, men litt mindre enn ved forrige cytotec-kur. Tok en god dose smertestillende da det begynte å bli vondt og jeg skjønte hvor det bar, så det har heldigvis ikke vært noe smerter. Skal høre om jeg kan få UL rett over helga, ellers er jeg satt opp på kontroll-UL torsdag.

Jeg regnet med det ville komme etter dårlig resultat på UL og lav hcg-stigning, men kjipt likevel. Særlig omstillingen til at det ikke blir barn i september likevel, slik vi hadde sett for oss når jeg endelig ble gravid igjen. Prøvd i litt over 2 år på nr 2. Syns allerede 4 år mellom var lenge, nå blir det enda mer.. :(
Og bekymringen for om det blir et barn til noen gang, siden vi nå har mistet 2 ganger på rad og har vært gjennom IVF med ICSI for å få til denne. Og vi begynner å bli gamle, håper vi ikke er gått ut på dato helt enda (38 og 44).

Har heldigvis en sjarmør på 3 å kose med så lenge, han har hengt på mamma i hele dag ❤️

Håper det går veien for dere andre, jeg heier fra sidelinja! ❤️
 
Last edited:
Så leit :( håper virkelig det blir deres tur snart! :Heartbigred
 
Så trist :(:( Håper du blir fort gravid igjen med en liten terminspire :Heartred Og kose litt ekstra mye på 3-åringen kanskje hjelper :Heartred
 
Trist:( Krysser fingrene og ønsker dere masse lykke til med neste forsøk:Heartred. Hold ut. Plutselig blir det deres tur til å lykkes, selv om det kan føles håpløst ut nå:Heartred.
 
Dette var leit å høre. Krysser fingre og tær for at det snart er deres tur igjen :Heartred
 
:Heartred
 
Åååh nei... :( Så utrolig trist. Sender deg en god klem, håper det går neste gang.
 
Åånei gladpus ❤️ det var ikke dette jeg ville lese i dag :sorry: åå kjære :( sender deg en stor klem ❤️ håper det er deres tur snart!!! ❤️
 
Så trist! Det er utrolig tungt å miste atter en gang. :Heartbigred Håper du får en terminspire når du føler deg klar igjen.
 
Så trist! God klem til deg❤️ Håper det klaffer igjen fort!
 
Ånei, så trist :sorry:❤️❤️ håper det klaffer snart for dere også! ❤️✨
 
Så trist lesing :Heartred
Håper det klaffer fort for dere igjen og at neste spire sitter hele veien :Heartred
 
Så trist :( håper du får en ny spire snart ❤️ Klem til deg
 
Back
Topp