Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
...på meg og Nora allikevel. Med mamma, lillebror og dama hans. Det vet at jeg må skrive her i kveld daHehe. Må skrive fra telefon, så det er nok ikke like kjapt! Men gjør alt jeg kan
Tror vi har seieren likevel jeg, med tanke på at vi har så mange gode hjelpere i dag
Digger dere!
Vis vedlegget 7608
Haha! Prøv å kos deg på hytteturtipper moren din er glad for å ha deg med
![]()
Driter i meg så lenge hun har vin!Haha! Prøv å kos deg på hytteturtipper moren din er glad for å ha deg med
![]()
Har allerede sagt at hun skal få ta henne i morgen tidlig slik at jeg kan sove lengeHaha, ja, du lager vel sikkert feststemningnå kan du hvertfall få moren din til å ta N om hun våkner
![]()
Har allerede sagt at hun skal få ta henne i morgen tidlig slik at jeg kan sove lenge
(Men ikke FOR lenge, må jo inn og skrive)
Det hadde vært en deilig kombinasjon.Så deilig å kunne sove lenge i morgen da!går å fantaserer om å få en natt med sammenhengende søvn + sove så lenge jeg ønsker dagen etterpå!
![]()
Så deilig å kunne sove lenge i morgen da!går å fantaserer om å få en natt med sammenhengende søvn + sove så lenge jeg ønsker dagen etterpå!
![]()
Så deilig å kunne sove lenge i morgen da!går å fantaserer om å få en natt med sammenhengende søvn + sove så lenge jeg ønsker dagen etterpå!
![]()
Ha ha ha.. Og plutselig er de 14 år, og du ser tilbake og skjønner ikke hvor årene ble av.Åh, samme her! Akkurat nå virker det like utenkelig som at snuppa kan gå når hun står opp imorgen![]()
Ha ha ha.. Og plutselig er de 14 år, og du ser tilbake og skjønner ikke hvor årene ble av.![]()
Tror du det blir lenge til?
Jupp. Sure er de også.Og da må vi vel dra de opp av senga?![]()
Jupp. Sure er de også.![]()