Så ble det hyttetur...

mrria

August 2012 <3 August 2014 <3
...på meg og Nora allikevel. Med mamma, lillebror og dama hans. Det vet at jeg må skrive her i kveld da ;) Hehe. Må skrive fra telefon, så det er nok ikke like kjapt! Men gjør alt jeg kan :)

Tror vi har seieren likevel jeg, med tanke på at vi har så mange gode hjelpere i dag :)

Digger dere!
ImageUploadedByBV Forum1362854339.985258.jpg

Haha, godt de er informert ;)

Jeg er fylt av imponasje over prioriteringene dine hehe

...på meg og Nora allikevel. Med mamma, lillebror og dama hans. Det vet at jeg må skrive her i kveld da ;) Hehe. Må skrive fra telefon, så det er nok ikke like kjapt! Men gjør alt jeg kan :)

Tror vi har seieren likevel jeg, med tanke på at vi har så mange gode hjelpere i dag :)

Digger dere!
Vis vedlegget 7608

Ps! Looking good ;)

Haha! Prøv å kos deg på hyttetur :-) tipper moren din er glad for å ha deg med :-p

Haha! Prøv å kos deg på hyttetur :-) tipper moren din er glad for å ha deg med :-p

Haha, ja, du lager vel sikkert feststemning :p nå kan du hvertfall få moren din til å ta N om hun våkner :p

Driter i meg så lenge hun har vin!
Neida, jeg tuller ;)

Pappa er i Brasil, så litt greit å bli med henne så hun ikke er ensom :p

Haha, ja, du lager vel sikkert feststemning :p nå kan du hvertfall få moren din til å ta N om hun våkner :p
Har allerede sagt at hun skal få ta henne i morgen tidlig slik at jeg kan sove lenge ;)

(Men ikke FOR lenge, må jo inn og skrive)

Har allerede sagt at hun skal få ta henne i morgen tidlig slik at jeg kan sove lenge ;)

(Men ikke FOR lenge, må jo inn og skrive)

Men du kan jo "sove" lenge mens du taster hehe

Kose deg masse og ikke glem oss helt. :)

Så deilig å kunne sove lenge i morgen da! :-) går å fantaserer om å få en natt med sammenhengende søvn + sove så lenge jeg ønsker dagen etterpå! :-p

Så deilig å kunne sove lenge i morgen da! :) går å fantaserer om å få en natt med sammenhengende søvn + sove så lenge jeg ønsker dagen etterpå! :p
Det hadde vært en deilig kombinasjon. :D

Så deilig å kunne sove lenge i morgen da! :) går å fantaserer om å få en natt med sammenhengende søvn + sove så lenge jeg ønsker dagen etterpå! :p

Det skal jeg gjøre første helgen eksen har alle til overnatting (ikke med det første med andre ord)

Tror du det blir lenge til?

Så deilig å kunne sove lenge i morgen da! :-) går å fantaserer om å få en natt med sammenhengende søvn + sove så lenge jeg ønsker dagen etterpå! :-p

Åh, samme her! Akkurat nå virker det like utenkelig som at snuppa kan gå når hun står opp imorgen :p

Åh, samme her! Akkurat nå virker det like utenkelig som at snuppa kan gå når hun står opp imorgen :p
Ha ha ha.. Og plutselig er de 14 år, og du ser tilbake og skjønner ikke hvor årene ble av. :)

Tror du det blir lenge til?

Regner ikke med han vil ha minstemann på overnatting før nærmere sommeren, vil helst ha ham av brystet iallefall først.

Back
Topp