Så blør jeg igjen da...

LykkemammatilT

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Tidligere idag oppdaget jeg brunt utflod, og nå isted var det litt rødt på papiret og.
Blir sååå oppgitt!! Skal dette virkelig skje igjen? Hvorfor, hvordan?? Ååårh[emoji30]
Jeg vet det sies at det kan være vanlig og helt uskyldig å blø i svangerskapet. Jeg har bare ikke troen på det etter det som skjedde første gang..

Unnskyld klage innlegg.

Måtte bare få det ut...

Tidligere idag oppdaget jeg brunt utflod, og nå isted var det litt rødt på papiret og.
Blir sååå oppgitt!! Skal dette virkelig skje igjen? Hvorfor, hvordan?? Ååårh[emoji30]
Jeg vet det sies at det kan være vanlig og helt uskyldig å blø i svangerskapet. Jeg har bare ikke troen på det etter det som skjedde første gang..

Unnskyld klage innlegg.

Måtte bare få det ut...
Håper det er ufarlig[emoji173] varm klem fra meg

Uffda ønsker deg all lykke. ❤ Håper dette går bra.

Sender en god klem [emoji171] håper det er helt uskyldig

Tusen takk dere[emoji173]️
Vet ikke helt hva vi skal tenke eller tro her, for det stoppet etter igår og har ikke kommet noe siden.
Jobber idag fra 10 til kl 17 så får bare prøve å ta det litt rolig og ikke løfte noe særlig, og ikke minst krysse fingrene for at det bare var en uskyldig blødning

Tusen takk dere[emoji173]️
Vet ikke helt hva vi skal tenke eller tro her, for det stoppet etter igår og har ikke kommet noe siden.
Jobber idag fra 10 til kl 17 så får bare prøve å ta det litt rolig og ikke løfte noe særlig, og ikke minst krysse fingrene for at det bare var en uskyldig blødning
Jeg hadde blødning på fredag, var sikker på at det var en SA. Tok blodprøve på fredag og i dag, og jeg er fortsatt gravid tross blødningen. Jeg blødde i to timer, før det ga seg. Håper du er like heldig som meg! Skal du ta hcg-prøve for å sjekke?

Krysser alt jeg har for deg [emoji4]

Håper det går bra med deg og spiren. Sender en god klem. :Heartred

Krysser fingrene for at dette går bra <3

Back
Topp