Så bilde av meg selv i dag...

Bruspulver

Forelsket i forumet
Jeg har jo trodd jeg har DEN magen. Føler meg skikkelig stor og rund. Så fikk jeg mannen til å ta bilde, magen vises ikke en gang :p
Jeg måtte frem med motsatt redigering på bildene, normalt litt slanking, nå prøvde jeg få magen større før jeg legger ut på Instagram :laughing001
 
Har noen ganger før tatt bilde etter middag sånn at den er litt større hehe :p
 
Syns magen et mindre på bilder enn den kjennes som selv. Men vises fortsatt greit, ser bare ikke høygravid ut (er sånn jeg kjenner meg :D)
 
Jeg, derimot, var i bassenget i dag og så plutselig meg sjøl i speilet mens jeg satt i bare truse og bh og smurte inn leggene med krem. Da oppdaga jeg at jeg er myye større enn jeg trodde...! :p
 
Jeg, derimot, var i bassenget i dag og så plutselig meg sjøl i speilet mens jeg satt i bare truse og bh og smurte inn leggene med krem. Da oppdaga jeg at jeg er myye større enn jeg trodde...! :p
Men likevel svømte jeg like fort som endel menn, da. Haha!!
 
Jeg har jo trodd jeg har DEN magen. Føler meg skikkelig stor og rund. Så fikk jeg mannen til å ta bilde, magen vises ikke en gang :p
Jeg måtte frem med motsatt redigering på bildene, normalt litt slanking, nå prøvde jeg få magen større før jeg legger ut på Instagram :laughing001
Hallo! Man redigerer ikke på seg mage for å skryte på insta. På samme måte som det er teit å gjøre seg slankere.
 
Her var det motsatt.... Så et bilde av meg tatt mens jeg satt nede for ikke lenge siden og så ut som et kongledyr! Sånne dyr vi lagde av kongler når vi var små med å putte i bittesmå pinner til armer og ben :hilarious:
 
Og oppfølging til at jeg syns jeg ser mindre ut enn jeg føler.
Ei eldre dame på jobb sa at jeg minna hu om en anakonda som hadde spist månedens måltid i dag :D
Så enkelte syns vist jeg buler :D
 
Jeg føler meg ganske stor og fikk også høre fra en som mente at jeg ser stor ut i forhold til hvor langt jeg har kommet. Men da jeg spurte jordmor mente hun at jeg var veldig gjennomsnittlig.
 
Back
Topp