Så bekymret..

snarttobarnsmor92

Forelsket i forumet
Hei! Helt ny her. Fant ut i går at jeg var gravid, foreløpig termin er 7.apr. har ei fra før, og vi har prøvd aktivt i 4 måneder. Har menssmerter og litt friskt blod på papiret da jeg tørket meg. Er 4+1 i dag og skulle hatt mensen i dag, er det bare det, eller starten på SA? Er altfor bekymret, selv om jeg vet at man bare må slappe av. :-(

Festeblødning kan komme så seint som 14 dager etter eggløsning. Vanskelig å si hva det er. Men 1/3 har blødninger gjennom hele svangerskapet uten att det er noe farlig:)

Huff, skjønner godt at du er bekymret. En går jo rundt og er redd for det.
Kan du ta en telefon til legen og få målt hcg da?

Håper det ikke er noe å bekymre seg for ❤️

Takk, Jennimor og Bimse. Er visst litt hysterisk, selv om jeg var gravid for to år siden og hadde masse blødninger da også :-) veldig hormonell om dagen, så da det var blod på papiret, ble jeg bare så lei meg. Er heldigvis bedre humør i dag, og så tar jeg det som det kommer ☺

Er ikke rart man blir lei seg. Jeg mistet november i fjor. Hadde blødninger annen hver dag i 14 dager føre jeg mistet. Det er en kjempe sår ting. Men blødninger er normalt:) blødningene mine hadde ingen ting med SA å Gjøre. Jeg hadde såre slimhinner som blødde:)

Krysser fingrene for at alt er bra med lille spira<3 Man kan ikke gjøre noe som helst, naturen går sin gang uansett hvilket resultat det blir. Tror det beste vi kan gjøre for spirene våre er å prøve å slappe av og ikke stresse for mye:)

Hvordan går dette med deg? :-) Blødningene gitt seg? :-) Har venninner som har blødd i halve svangerskapet som har barn i dag :-)

Takk som spør! :-) blør ikke noe mer, litt brunlig utflod (haha, sorry...), men ikke noe mer :-) tok også en ny test da jeg våknet i natt kl 3, og streken er mye tydeligere nå enn for fire dager siden, så da tenker jeg at jeg ikke har hatt SA nå.

Blødde forsåvidt forrige gang jeg var gravid også, var på to UL og tre jm -timer pga det. Har ei aktiv og frisk jente på snart to år ved siden av meg, så vet at det er mulig ☺☺☺

Takk som spør! :) blør ikke noe mer, litt brunlig utflod (haha, sorry...), men ikke noe mer :) tok også en ny test da jeg våknet i natt kl 3, og streken er mye tydeligere nå enn for fire dager siden, så da tenker jeg at jeg ikke har hatt SA nå.

Blødde forsåvidt forrige gang jeg var gravid også, var på to UL og tre jm -timer pga det. Har ei aktiv og frisk jente på snart to år ved siden av meg, så vet at det er mulig ☺☺☺

Da kan du nok slappe av ja men klart det er skummelt å blø!

Takk som spør! :-) blør ikke noe mer, litt brunlig utflod (haha, sorry...), men ikke noe mer :-) tok også en ny test da jeg våknet i natt kl 3, og streken er mye tydeligere nå enn for fire dager siden, så da tenker jeg at jeg ikke har hatt SA nå.

Godt å høre at testen er blitt sterkere :D

Litt samme som skjer her om dagen også. Begynte med å blø første mensen dag så trodde at det ikke skulle gå denne mnd, men så ga blødningen seg plutselig og siden har jeg spottet litt brunt slim av og til. Graviditetstesten er fortsatt litt svake så håper det blir sterkere snart. Skal være 5+0 i dag.

Back
Topp