Såå sliten!

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Husker ikke fra forrige gang, men er det virkelig normalt og være så sliten allerede? Jeg gleeder meg til jentungen skal legge seg, så jeg slipper og ha dårlig samvittighet for at jeg ikke har det overskuddet jeg ønsker. Nå er ho parkert i senga, og jeg på soffaen. Har ikke overskudd til og gjøre noe som helst..

Flere som er sånn?

Hehe jeg har det akkurat likt!! Ufattelig trøtt, noe som er vanskelig å kombinere med hester, hunder og en 3 åring;)) Håper det går over snart, men kan vel ikke regne med det hehe

Trøtt og sliten hær også! 100% jobb så heim t mann og barn som begge "krever" sitt! Og oppi alt dette he halsen min funne ut at den skal være syk og d hjelper ik når du e sliten alt! Vurderer kvar dag om ej skal kaste inn håndkledet og rettåslett ta ei sykemelding!

"Godt" det ikke bare er meg.. Jeg har også fått vondt i halsen, og hoster og snyter meg i eniga her.
Jeg er aleine på ettermiddagen hele denne uka, gruer meg igrunn til det.

Tenkte virkelig "hvordan klarer de dette de som har barn" ista.. jeg er rett og slett helt utslitt dagen lang... tror jeg kunne sovet rundt..!! Og jeg som egentlig er natterangler ;)

Julekulaa skrev:
Tenkte virkelig "hvordan klarer de dette de som har barn" ista.. jeg er rett og slett helt utslitt dagen lang... tror jeg kunne sovet rundt..!! Og jeg som egentlig er natterangler ;)

Jeg lurer på det samme ! Aner ikke hvordan jeg skal klare dette med en 2åring og alt som følger med.. All ære til dem som har gjort dette flere ganger !

Kjempe trøtt!! Går å gjesper på jobben hele dagen og når jeg kommer hjem "gleder" jeg meg også til knerten skal i seng så jeg kan gå i seng. (hvor jeg faktisk er på vei nå) Ikke problemer å sove rund. Sov godt og drøm søtt, jenter!!!

Får skryte og si at jeg ikke føler meg verken trøtt eller sliten jeg da :P hihi...
Er bare små uggen, sånn på nippet til og være kvalm....Men ellers som vanlig...!! :D

Er veldig trøtt, men det har jeg alltid vært. Kan fint legge meg 20-21.. Jobber fullt og med en toåring og manm og hus blir jeg sliten gitt;) Tror også jeg har vært litt kestra sliten pga "prøvinga"/tankene rundt det.. 
Men prøver bare å komme meg i seng tidlig så går det fint!

Jeg er heldig ( bank i bordet ) så langt, merker ingenting annet enn litt ømme pupper idag.

Med førstemann var jeg sykt trøtt!!!! krysser fingrene for at jeg slipper det , denne gangen!! =)

Merker at jeg har litt mindre energi her også gitt!! Hadde det sånn med snuppa også, men da hadde jeg kun meg selv og ei leilighet, og mannen da :P Nå har vi stort hus, og en 2 åring i full fart! ;) Men, får trøste meg med at det forhåpentligvis går over etter hvert! Nå har kvalmen også kommet snikende, er så utrolig uggen på kveldstid emoticon

Platina86 skrev:
Hei. Med nr to var jeg også sykt trøtt. Holdt på til u12, da gikk det pluttselig over og jeg hadde masse overskudd.

Håper jeg er like heldig. Gjerne før og!:) Hehe

Jeg tenker at det er normalt å være så sliten, i hvert fall er det det for meg:)
Men mitt beste tips er å drikke mye vann og legge seg tidlig! Vi trenger mer søvn, og det gjør underverker! Synes døgnet blir "kort" når jeg sover 10-11 timer hver natt, men er vel det som skal til..  Blir nok bedre etter hvert :)

Back
Topp