Såå pinlig!!!

Septemberlykke

Flørter med forumet
Jeg tissa på meg i butikken idag fy faen så pinlig!!! Jeg nøys så hardt at det rant igjennom buksa,måtte selvfølgelig forlate butikken uten å kjøpe noe.Har bare ett barn fra før(9år).er ca 3 mnd på vei.er dette vanlig eller har jeg blitt rimelig slapp i fisken? Det samme skjer når jeg har kastet opp.æsj dette ble et kvalmt innlegg men..er det flere enn meg der ute??

Jeg tissa på meg i butikken idag fy faen så pinlig!!! Jeg nøys så hardt at det rant igjennom buksa,måtte selvfølgelig forlate butikken uten å kjøpe noe.Har bare ett barn fra før(9år).er ca 3 mnd på vei.er dette vanlig eller har jeg blitt rimelig slapp i fisken? Det samme skjer når jeg har kastet opp.æsj dette ble et kvalmt innlegg men..er det flere enn meg der ute??
Hvet det skjer pga hormonene i kroppen. Knippe øvelser er viktig. Snakk med jordmor om dette kanskje hun har noen tips

Hei hei!

Det er veldig vanlig at man blir slapp i fisken når man går gravid :)
Jeg hadde ingen synlige uhell når jeg var gravid, men jeg begynte å lekke.
Det er visstnok veldig vanlig! Jeg vil som Aninee anbefale deg å gjøre knipeøvelser!! Både morgen og kveld. Prøv å gjør det til en daglig rutine!! Kan også være lurt å gå med innlegg når du er ute!! :)

Hei hei!

Det er veldig vanlig at man blir slapp i fisken når man går gravid :)
Jeg hadde ingen synlige uhell når jeg var gravid, men jeg begynte å lekke.
Det er visstnok veldig vanlig! Jeg vil som Aninee anbefale deg å gjøre knipeøvelser!! Både morgen og kveld. Prøv å gjør det til en daglig rutine!! Kan også være lurt å gå med innlegg når du er ute!! :)
Hehe,ja gjett om jeg skal gå med innlegg neste gang!! Takk for at dere tok dere tid til å svare

Ja, det er ikke unormalt. Hormoner påvirker dette, et påvirker muskler osv. Dette er grunnen til at mange opplever feks hard eller løs mage, spesielt de første mnd i svangerskapet.

Tena lady er mitt beste tips. Pinlig, men helt normalt og du er ikke alene om det!

Jeg har "tisset" på meg flere ganger på vei til jobb når jeg var gravid :p på de 20 minuttene jeg brukte til jobb spydde jeg 1-2 ganger og har da "tisset" på meg og så glemsk som jeg var når jeg var gravid glemte jeg alltid ekstra truse :D

Skjedd flere ganger hjemme også men bare når jeg spydde noe jeg holdt på med i ca 30 av de 38 ukene jeg fikk gravid :p

Back
Topp