Såå lei meg

lykkelita*

Forumet er livet
Jeg trodde faktisk at jeg var gravid nå, hadde en veldig god følelse og jeg stoler veldig på instinkt! Forventet menstruasjon på fredag og den er enda ikke kommet. Jeg var alene på jobb i dag og dermed passet det godt å kjøpe en test, jeg skulle vente til i morgen tidlig med å ta den men det klarte jeg ikke! Tok den nå i kveld når jeg kom hjem og den var negativ[&o] Gjett at jeg blei skuffa! Først trodde jeg faktisk at det var to streker bare at den ene var svakere, men så skjønte jeg at det bare var taklyset som traff testvinduet slik at det ble en skygge som lignet på en strek[&:] Hadde bare så lyst til å se to streker!!! Nå har jeg bare lyst til å gråte! Har lagt på meg masse for å få tilbake menstruasjon slik at vi skulle få enda et barn, men det eneste jeg har oppnådd er jo at jeg ser fæl ut[:'(] SUTRE!

Hvis du skulle hatt mensen på fredagen så burde du ha sjekket med morgenurinen i morgen.
Da er den mest konsentrert. Er ikke sikkert det vises med det første hos deg heller. Kjøp heller en ny test om du ikke har fått mensen innen i morgen og ta testen med morgenurinen på tirsdagen.

ORIGINAL: Kjærringa på Toten

Hvis du skulle hatt mensen på fredagen så burde du ha sjekket med morgenurinen i morgen.
Da er den mest konsentrert. Er ikke sikkert det vises med det første hos deg heller. Kjøp heller en ny test om du ikke har fått mensen innen i morgen og ta testen med morgenurinen på tirsdagen.

Jeg skal vente helt til torsdagsmorgen! Hvis ikke jeg har fått menstruasjon på onsdag så skal jeg kjøpe en dobbeltest når jeg likevel skal til byen, så tar jeg den neste morgen. Jeg har ingen tegn til tante rød i dag heller1 jeg har vanligvis enda kortere syklus enn 28 dager, så jeg synes det er rart at jeg ikke har fått den enda... Det er i dag 31 dager siden siste dag i forrige menstruasjon! Jeg klarte bare ikke vente til i dag tidlig med testen, det stod i bruksanvisningen at den kan taes uansett når tid på døgnet! Vet jo at konsentrasjonen er størst om morgenen, men sist jeg var gravid tok jeg testen sent på kvelden og da var bare mensen en dag forsinket liksom! Huff, jeg blei skikkelig skuffa i går[&:] Fikk ikke sove i natt en gang[&o]

siden du tenker mye på dette så kan det jo ta tid, og tr kan bli utsatt!
jeg skulle hatt mensen på en torsdag, men den dukket ikke opp før mandagen.
så kan hende tr er på vei, eller at du ikke har produsert nok gravid hormon enda!
lykke til, skjønner du blir skuffet. men slapp av så kommer det tidsnok[:)]

ORIGINAL: Bdancer

test med morgenurin for å være sikker[;)] har du regelmessig mens da? du sier du skulle hatt den på fredag, men pleier du å ha like mange syklusdager hver gang? du har jo også tidligere mistet mensen, så kanskje den ikke er heeeelt stabil igjen enda?[8|] Skjønner du er lei deg...men prøv igjen senere med morgenurin.

Jeg var uten mens i over et år, men det var pga lite kroppsfett og det er ikke et problem nå[8D] Etter at jeg fikk mens tilbake har den vært noen lunde stabil; 25-28 dagers lange sykluser! Jeg har i hvert fall hatt menstruasjon en gang per måned[:)] Men det er klart at det kan være den bare er forsinket... Jeg har innstilt meg på det nå, jeg tar den negative testen som det den er!

Håper du snart får et positivt svar[:)]

Back
Topp