Såå lei appen!!!

Aleksing

Elsker forumet
*MIA*
Påskeliljene 2022 ❤️
Har dere noe tidspunkt for når dere kommer til å få fiksa appen igjen? Som mange andre kommer jeg inn, men får feilmelding hver gang og kun latest dukker opp og ikke forumene. Derfor må jeg gå inn gjennom nettleser på mobilen og så velge appen på hvert enkelt innlegg. Ofte når jeg svarer kommer det ikke med, eller den står bare og jobber og ingenting skjer. Etter oppdatering får jeg også varsler om alle tråder som blir startet på generell forumet. Det er så synd at det alltid blir problemer etter oppdatering, så hver gang dere varsler om oppdatering så tenker man bare "pokker og, hva vil gå galt denne gangen?".

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Merket noe tull jeg også! Jeg kan logge meg helt fint inn, og opplever ikke alt du opplever, men den viser ingenting på "forum", så jeg må igjennom latest, for å komme inne på terminforumet mitt f.eks :( Frustrert altså!

Jeg går ikke søkeresultater uansett hva jeg søker på.
Går jeg inn profil får jeg ikke opp noe på hverken posts eller topics.

Har logga ut og inn, sletta app og starta på nytt.
Lei nå.

Har problemer med å sw de forskjellige forumene til tider jeg også. Og så kan jeg ikke gjøre noen innstillinger via appen heller. Det er dumt, for jeg bruker kun mobilen for å komme inn her.

Får ikke logget meg inn via appen en gang. Har reinstallert uten hell.

Hei.
Vi beklager dette med appen. Det er dessverre ikke noe vi kan gjøre annet enn å vente på at leverandøren av appen har løst problemet. Det vi kan si er at dette gjelder alle brukere av denne app-"motoren" også til helt andre forum enn babyverdenen sitt. Håper på at det løser seg snart!

Har dere noe tidspunkt for når dere kommer til å få fiksa appen igjen? Som mange andre kommer jeg inn, men får feilmelding hver gang og kun latest dukker opp og ikke forumene. Derfor må jeg gå inn gjennom nettleser på mobilen og så velge appen på hvert enkelt innlegg. Ofte når jeg svarer kommer det ikke med, eller den står bare og jobber og ingenting skjer. Etter oppdatering får jeg også varsler om alle tråder som blir startet på generell forumet. Det er så synd at det alltid blir problemer etter oppdatering, så hver gang dere varsler om oppdatering så tenker man bare "pokker og, hva vil gå galt denne gangen?".

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3
Jeg går ikke søkeresultater uansett hva jeg søker på.
Går jeg inn profil får jeg ikke opp noe på hverken posts eller topics.

Har logga ut og inn, sletta app og starta på nytt.
Lei nå.
Har problemer med å sw de forskjellige forumene til tider jeg også. Og så kan jeg ikke gjøre noen innstillinger via appen heller. Det er dumt, for jeg bruker kun mobilen for å komme inn her.
Får ikke logget meg inn via appen en gang. Har reinstallert uten hell.

Prøv å avinstallere og installere appen på ny nå :-)

Back
Topp