Såå irriterende....

Tulip

Elsker forumet
Sjekket akkurat bevegelsene på kontoen min på nettbanken. Den 4 desember brukte jeg kortet på Estethique, også har det gått ut av banken 2 ganger [:@]. Første gang klokka 17.56 og andre gang klokka 17.57... Husker at jeg dro kortet en gang, men fikk beskjed om at det ikke var gått igjennom så jeg måtte dra en gang til.... Jeg får dra opp i morgen å vise dem kontoutskriften min. Håper de ikke blir vanskelige... De må vel skjønne at jeg ikke kan ha kjøpt noe hos dem til akkurat samme pris med 1 min. mellomrom?

Nopp, de bør ikke krangle på det.......

ååå[:@]så iriterende håper det ordner seg[:)]var det snakk om mye penger?

Det er  229,- kr som jeg betalte for et parfyme/deo sett til broren min, men jeg vil ikke betale det to ganger! Skikkelig irriterende... Ikke alltid jeg sjekker kontoutskriften min, men skjønner nå at jeg må begyne å gjøre det!!

ååådet der er dritt altså...aldri opplevd det selv, men må være irriterende. Synes du bør få en gratis parfyme jeg.[;)]

Har akkurat vært i butikken og fått igjen pengene, men det var faktisk ikke helt enkelt... For det første var det visst veldig dumt at jeg ikke hadde selve kvitteringen på varekjøpet. Den hadde jeg nemlig kasta..... Sparer bare på kvitteringer på ting som det event. kan bli reklamasjon på..

De så på kontoutrskiften min, men siden det var forskjellig Ark.ref på de to transaksjonene, mente de jeg måtte ha kjøpt 2 ting. De mente Ark.ref. nummeret var artikkelnummeret til varen.
Da begynte jeg å bli mektig irritert (ja de hormonene...) sa at det var helt uaktuelt, og at jeg aldri hadde kommet opp i butikken hvis det var tilfelle [:@]. Fikk da tilbake pengene.

Ringte til kundeservice i banken, for å høre om det det med Ark.ref nummeret, og det er banken sitt referansenummer - har ikke noe med artikkelnummeret på varen å gjøre i det hele tatt!!

Så da ordnet det seg tilslutt, men det var ikke noe gøy å bli mistenkeligjort med en haug av andre mennesker som var i butikken!!

Back
Topp