Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Milla87*
Å fy søren!!!!
Da er det lov å være stolt, du må jo ha gitt ett kjempegodt inntrykk!!! :)
Gratulerer såååååå mye med ny jobb[:D]

ORIGINAL: akg
ORIGINAL: stinefine
Jeg visste du ville klare det! [:D][:D]
Grattis igjen!!!
Tusen takk[:D]
Og tusen takk for gode råd og tips i forkant av intervjuet[;)]
Har du noen gode råd med tanke på oppstart i den nye jobben,så tar jeg gjerne imot[:D]
ORIGINAL: akg
Jeg visste du ville klare det! [:D][:D]
Grattis igjen!!!
Tusen takk[:D]
Og tusen takk for gode råd og tips i forkant av intervjuet[;)]
Har du noen gode råd med tanke på oppstart i den nye jobben,så tar jeg gjerne imot[:D]
Tja... =)
Viktigste er at det er slitsomt i begynnelsen, og mye å ta inn over seg. Det er lov til å være ny. Ha god dialog med ledelsen og kolleger, så skal du se at det går bra. Spør og grav!! [:D]
a,ikke sant? Lov til å være stolt og fornøyd da
Hatt lenge lyst til å jobbe med barn,og nå får jeg endelig gjort det
Skal sies at jeg ikke har erfaring med jobb i barnehage fra før heller,og det hadde sikkert mange av søkerne,men jeg blir valgt Håper virkelig de blir fornøyd med meg,er i hvert fall kjempemotivert for jobben
ORIGINAL: karrol
Så bra =) Du har virkelig gjort inntrykk =)
Barnehage er hektisk, men når man kommer inn i det er det kjempe fint! :) Det viktigste er jo å bli kjent med barna og med de du skal jobbe med. Konsentrer deg om å være åpen, positiv og imøtekommende. Spørre dersom du stusser på noe eller dersom det er noe du er usikker på. Resten kommer etterhvert. Dette går nok fint ;) MASSE LYKKE TIL :D