Såå glad

akg

Gift med forumet
Må bare fortelle[:D] Jeg var på jobbintervju på torsdag i en barnehage,og i går ringte de meg og tilbød meg stillingen[:D][:D] Og det var faktisk 94 søkere[:)] Wohoo,så nå ble jeg kjempeglad[:D]

Så flink du er!!!!! Gratulerer [:)][:)][:)][:)]

Gratulerer så masse med ny jobb[:)]

Å fy søren!!!!
Da er det lov å være stolt, du må jo ha gitt ett kjempegodt inntrykk!!! :)
Gratulerer såååååå mye med ny jobb[:D]

ORIGINAL: *Milla87*

Å fy søren!!!!
Da er det lov å være stolt, du må jo ha gitt ett kjempegodt inntrykk!!! :)
Gratulerer såååååå mye med ny jobb[:D]

Ja,ikke sant?[:D] Lov til å være stolt og fornøyd da[:D]
Hatt lenge lyst til å jobbe med barn,og nå får jeg endelig gjort det[:D]
Skal sies at jeg ikke har erfaring med jobb i barnehage fra før heller,og det hadde sikkert mange av søkerne,men jeg blir valgt[:D] Håper virkelig de blir fornøyd med meg,er i hvert fall kjempemotivert for jobben[:D]

ORIGINAL: Molly80

Så flink du er!!!!! Gratulerer [:)][:)][:)][:)]

Tuuusen takk[:D][:D][:D]

Så utrolig bra!! [:D]

Er sånn det skal gjøres

Gratulerer!

Jeg visste du ville klare det! [:D][:D]

Grattis igjen!!!

ORIGINAL: stinefine

Grattis igjen!!!

Tusen takk[:D]
Og tusen takk for gode råd og tips i forkant av intervjuet[;)]
Har du noen gode råd med tanke på oppstart i den nye jobben,så tar jeg gjerne imot[:D]

ORIGINAL: akg

Grattis igjen!!!

Har du noen gode råd med tanke på oppstart i den nye jobben,så tar jeg gjerne imot[:D]

Tja... =)
Viktigste er at det er slitsomt i begynnelsen, og mye å ta inn over seg. Det er lov til å være ny. Ha god dialog med ledelsen og kolleger, så skal du se at det går bra. Spør og grav!! [:D]

ORIGINAL: akg

Grattis igjen!!!

Tja... =)
Viktigste er at det er slitsomt i begynnelsen, og mye å ta inn over seg. Det er lov til å være ny. Ha god dialog med ledelsen og kolleger, så skal du se at det går bra. Spør og grav!! [:D]

Det skal jeg huske på [:D]

a,ikke sant? Lov til å være stolt og fornøyd da
Hatt lenge lyst til å jobbe med barn,og nå får jeg endelig gjort det
Skal sies at jeg ikke har erfaring med jobb i barnehage fra før heller,og det hadde sikkert mange av søkerne,men jeg blir valgt Håper virkelig de blir fornøyd med meg,er i hvert fall kjempemotivert for jobben

Uansett så skal du være kjempestolt av deg selv! Det blir sikkert en kjempegivende og hyggelig jobb[:D] Lykke , lykke til[:)]

Så bra =) Du har virkelig gjort inntrykk =)

Barnehage er hektisk, men når man kommer inn i det er det kjempe fint! :) Det viktigste er jo å bli kjent med barna og med de du skal jobbe med. Konsentrer deg om å være åpen, positiv og imøtekommende. Spørre dersom du stusser på noe eller dersom det er noe du er usikker på. Resten kommer etterhvert. Dette går nok fint ;) MASSE LYKKE TIL :D

ORIGINAL: karrol

Så bra =) Du har virkelig gjort inntrykk =)

Barnehage er hektisk, men når man kommer inn i det er det kjempe fint! :) Det viktigste er jo å bli kjent med barna og med de du skal jobbe med. Konsentrer deg om å være åpen, positiv og imøtekommende. Spørre dersom du stusser på noe eller dersom det er noe du er usikker på. Resten kommer etterhvert. Dette går nok fint ;) MASSE LYKKE TIL :D

Tusen takk [:D]
Kan godt tenke meg det er hektisk ja,men har en hektisk(dog en annen type) jobb fra før,så lar meg ikke vippe av pinnen av stress. Trives når det skjer mye rundt meg og gleder meg til en arbeidshverdag hvor ingen dager er like,og å få være sammen med masse herlige små[:)]

Wow! Bra jobba!

Ny i bhg = ikke vær redd for å spørre! Og lek, lek, lek!!!
Og vi hadde et motto i bhg; "vi stenger ikke før 5!" (Ergo; ikke stress for å bli ferdig med alt mulig - la barna gjøre seg ferdig i sitt tempo...!)

gratulerer så masse med ny jobb...[:D]

Flinka!! [:D]  Gratulerer [:D]

Tusen takk alle[:D]
Gleder meg såå til å begynne[:D] Samtidig som jeg er litt nervøs og,men går sikkert bra detta[:)]

Back
Topp