Såå glad!! :) *sjabbetråd*

Glapia.

Gift med forumet
Heihei Jenter, 

Er så glad i dag, vært på UL å sett hjertet bankebanke banke.... <3 <3 <3 

Det var rett og slett herlig, å sååå glad jeg ble!!
Hva gjør dere idag ? Hvordan er formen deres? Her er den FABELAKTIG!!! 

Så bra! Med andre ord så er vi bare blandt de heldige som ikke har så mange plager da;) Ble du satt tilbake eller fram? Her har plagene begynt å melde seg for fullt etter en hel uke uten noenting! Er tett i hodet, kvalm, sliten, trøtt og litt smerter i lysken fra tid til annen...baaah! Men skal ikke klage for jeg regner med det blir bedre i morgen etter en god natts søvn:)

Akkurat nå sitter jeg bare å gleder meg til alt har kommet i boks. Vi har så mye som skal ordnes før minsten melder sin ankomst, men jeg skal huske å kose meg på turen :)

Så koselig.

Jeg sitter å ergrer meg over at jeg ikke fikk tidlig UL.
Vil ikke betale for det,så da får jeg vente til ordinær UL.

Så herlig:) Jeg er også veldig fornøyd for tiden. Kvalmen har avtatt, og energien er på vei tilbake Også skal jeg på første svangerskapskontroll på onsdag, er 10 uker da. Tosifret føles veldig bra!

Jeg sa jo at alt gikk bra:0). Du er bare utrolig heldig som slipper denne kvalmen. 
Kos deg masse.
Klem

Jeg sa jo at alt gikk bra:0). Du er bare utrolig heldig som slipper denne kvalmen. 
Kos deg masse.
Klem

Herlig følelse:) så bra:) Joda her er energien stigende heldigvis:) kvalm enda da:( å kjempetrøtt!

Sååå flott:-) Her er kvalmen verst, ellers noe små vondter her og der, men no biggy,

Back
Topp