Såå dårlig samvittighet, men jeg sliter..

Rose88

Betatt av forumet
Jeg har fra dag 1 spist godteri og brus så og si hver eneste dag. Jevnlig gjennom dagen. Jeg har såå dårlig samvittighet og er livredd for at jeg får et sykt barn enten fysisk eller psykisk. Jeg har virkelig et problem, jeg klarer ikke å la være :(:( Nå er det 6 uker igjen til termin, og jeg klarer nesten ikke å vente med å få barnet ut..

Jeg har fra dag 1 spist godteri og brus så og si hver eneste dag. Jevnlig gjennom dagen. Jeg har såå dårlig samvittighet og er livredd for at jeg får et sykt barn enten fysisk eller psykisk. Jeg har virkelig et problem, jeg klarer ikke å la være :(:( Nå er det 6 uker igjen til termin, og jeg klarer nesten ikke å vente med å få barnet ut..
Hvorfor skal du få et sykt barn pga godteri og brus?

Det er nok mange som lever slik i svangerskapet, og det er jo ikke optimalt hverken gravid eller ikke. Men det øker nok ikke muligheten for et sykt barn :Heartred

Enig med de andre her inne :Heartpink Det viktigste er nok kosthold og vaner man lærer bort etter de har kommet ut:love7

Back
Topp