Såå dårlig form!

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
I dag har jeg en skikkelig nedtur! Er så utrolig kvalm og svimmel, og så ekstremt trøtt. Sendte sms til sjefen i morges, og spurte om å få ta hjemmekontor. Det var heldigvis greit! Men kjenner det er vanskelig å få gjort noe når jeg er så kvalm.. Fikk endelig spist litt mat nå, så håper det roer seg litt snart..

Gah! Måtte bare klage litt her inne. Hunden ble lei av å høre på meg, og gikk og la seg ;-) hihi!

HVordan er formen din i dag? :-)

Leverte mini i barnehagen og gikk og la meg igjen :p Hatt en natt med dårlig søvn. Har nå spist frokost i sengen og driver og motiverer meg selv til å ta en dusj :p baaaaah

Uff stakkar! :(
Det er ikke noe godt i det hele tatt.

Så bra at du fikk i deg noe, skal se at det gjorde susen :)

Håpe kvelden din blir bedre.

Klem :)

Uff det er ikke gøy å være kvalm... :( Selv var jeg veldig dårlig idag morges og holdt på å kaste opp, heldigvis bedre nå :)

Kvalm her også, kom på mandag.. fortsatt kvalm. Men har jeg en forståelsesfull mann ?? NEIDA!!! han er dritsur fordi jeg ikke orker å tilfredstille hans krav

Kjenner til det! Har vært ok på formiddagen både i går og i dag, fått levert inn en oppgave og skiftet på alle senger og støvstugd 2 etg. nå har jeg kjempe vondt i ryggen (har prolaps) så må ta det i små puljer, men det var deilig å få gjort det jeg hadde tenkt mens formen ennå var ok :)

Føler meg som en utrolig dårlig mamma! Vi er begge hjemme i dag, siden mini er litt syk og jeg er så utrolig ELENDIG form.... må sette opp et vindu jeg altså!! SÅ veslemann bare tusler rundt her og kjeder seg...

Måtte gå på jobb igår, men var superdårlig.... To andre var syke! Er frisør, noe av det verste eg har vært med på... Fra 9-15 spydde eg 14 ganger , måtte gå fra kundene mine hele tiden... Heldigvis for gode svigerforeldre som hentet mini!:) kom meg hjem, sov og spydde om en annen hele ettermiddagen.... Sovnet helt utmattet klokken 17, og sov helt til 9 idag!!!:) litt bedre form idag! :)

Er skikkelig skrall selv om dagene, er kjempe sliten og er mye kvalm, er veldig sulten men ingen mat frister for jeg prøver å ungå det som skjer etter jeg har spist mat, og det er kjempe mage kramper. Så det er en vond sirkel.... Jeg har heldigvis en veldig støttende samboer som har tatt over alt på kjøkkenet, og ordner og styrer for at jeg skal få det bra. Jeg er veldig taknemlig for det.

Samme her:( veldig sliten og dårlig om dagen. Men funnet ut at en gåtur i det friske været hjelper :) Marie kjeks går det også i her om jeg ikke får i meg mat! Det hjelper i hvertfall meg :)

Også må man ikke glemme å trøkke i seg litt vitaminer :)

Kvalm her også, kom på mandag.. fortsatt kvalm. Men har jeg en forståelsesfull mann ?? NEIDA!!! han er dritsur fordi jeg ikke orker å tilfredstille hans krav

Huff da, hørtes ikke noe særlig ut. Slet litt med at samboeren ikke tok meg helt seriøst i starten. Ba han pent om å sette seg på pc-en sin et par timer og google graviditet, og lese litt om hva det innebærer etc. Etter en stund kom han tilbake og spurte om han kunne lage noe for meg på kjøkkenet :P Så kanskje det hjelper å prate med han om det? Prøve å forklare han hvor tappet man blir for energi når man går med konstant kvalme?

Kjenner til det! Har vært ok på formiddagen både i går og i dag, fått levert inn en oppgave og skiftet på alle senger og støvstugd 2 etg. nå har jeg kjempe vondt i ryggen (har prolaps) så må ta det i små puljer, men det var deilig å få gjort det jeg hadde tenkt mens formen ennå var ok :)

Flink du da! Mer effektiv enn meg i alle fall :-) Har fått gjort unna de arbeidsoppgavene jeg måtte gjøre, men kjenner jeg burde gjort unna et par ting til.. Så burde jeg ryddet på kjøkkenet og stua, men får spørre samboer pent om han orker når han kommer hjem :-)

Føler meg som en utrolig dårlig mamma! Vi er begge hjemme i dag, siden mini er litt syk og jeg er så utrolig ELENDIG form.... må sette opp et vindu jeg altså!! SÅ veslemann bare tusler rundt her og kjeder seg...

Noen ganger er det lov å tenke litt på seg selv også :-) Mini overlever nok en litt kjedelig dag. Du får trøste deg med at de små også har litt godt av å lære seg å aktivere seg selv :-)

Måtte gå på jobb igår, men var superdårlig.... To andre var syke! Er frisør, noe av det verste eg har vært med på... Fra 9-15 spydde eg 14 ganger , måtte gå fra kundene mine hele tiden... Heldigvis for gode svigerforeldre som hentet mini!:) kom meg hjem, sov og spydde om en annen hele ettermiddagen.... Sovnet helt utmattet klokken 17, og sov helt til 9 idag!!!:) litt bedre form idag! :)

Huff a meg! Det hørtes ikke særlig behagelig ut :-/ Godt at du er i bedre form i dag :-)

Er skikkelig skrall selv om dagene, er kjempe sliten og er mye kvalm, er veldig sulten men ingen mat frister for jeg prøver å ungå det som skjer etter jeg har spist mat, og det er kjempe mage kramper. Så det er en vond sirkel.... Jeg har heldigvis en veldig støttende samboer som har tatt over alt på kjøkkenet, og ordner og styrer for at jeg skal få det bra. Jeg er veldig taknemlig for det.

Huff. Er slitsomt når man ikke får i seg noe næring. Er en kjent sak at ingenting frister! Tørre knekkebrød og epler gjør at jeg kommer meg gjennom dagen uten tom mage.

Samme her:( veldig sliten og dårlig om dagen. Men funnet ut at en gåtur i det friske været hjelper :) Marie kjeks går det også i her om jeg ikke får i meg mat! Det hjelper i hvertfall meg :)

Også må man ikke glemme å trøkke i seg litt vitaminer :)

Frisk luft hjelper absolutt :-) Gikk en tur med hunden tidligere, og det var godt. Mariekjeks har jeg ikke tenkt på - men det funker jo alltid når man er kvalm. Det må jeg nok kjøpe inn :D

Vitaminer ja.. Spiser masse frukt og grønnsaker i løpet av en dag, og har ganske variert kost sånn ellers. Så tror jeg får i meg det meste. Men skal høre litt på første kontroll om det er noe spesielt jeg bør ta :-)

Off, har en del sånne dager, og noen dager (som i dag) der kvalmen mer kommer og går så det er til å leve med.. Utrolig slitsomt!! Blir lite gjort her hjemme, for å si det sånn :P

Huff. Er slitsomt når man ikke får i seg noe næring. Er en kjent sak at ingenting frister! Tørre knekkebrød og epler gjør at jeg kommer meg gjennom dagen uten tom mage.

Ja det er kjempe slitsomt.. Ting blir ikke lettere ved at man er full av horomner heller og blir vippet av pinnen av ingen ting.

Føler meg sjør, tafatt.. Ligger på sofaen stille for å slippe pære kvalm og spiser gjevnlig men vi har jo to barn som krever sitt og da blir jeg lvalm igjen da

huff ja her går det opp og ned kan sitte i sofa over lengre tid og føle meg veldig fin, så begynner jeg og gjøre noe og blir så kvalm, eller det har gått for lang tid siden jeg har spist og jeg blir kvalm, eller jeg spiser litt for mye og jeg blir kvalm... ikke orker jeg å gjøre noe nesten heller og begynner å få litt dårlig samvittighet for 2- åringen...

her har det sett helt forferdelig ut en stund nå, men i går fikk jeg ryddet og vasket litt klær og sånn, men selv med pauser var jeg helt utslitt av dette:-( heldigvis så sambo dette og sa jeg skulle sette meg så skulle han henge opp klær og støvsuge <3

Back
Topp