Sååå vondt!

Junifrue

Betatt av forumet
Her kommer dagens klage fra meg! Har hofteskade jeg slet med før som jeg ikke får operert før baby er komt. Har bekkenløsning på toppen av dette. Hatt en totalt elendig natt (ikke den eneste, men men våken enn søvn i natt) fordi det er vondt for hoftene å ligge på sidene og jeg får ikke puste når jeg ligger på ryggen. Det pleier å løsne litt når jeg står opp, men i dag verker hele rumpa rett og slett. Alt verker fra korsryggen og ned til knærne.

Herremin så jeg gleder meg til ungen vil ut, og krysser alt jeg har for repeat på de to andre at hun er klar i uke 37 som er 3 uker til.

Dagens klage fra meg som er lei!
(Om andre vil klage er det bare å lesse av seg her)
 
Stakkars deg.. Høres grusomt ut med hofteplager i tillegg til bekkenløsningen. Har du gravidpute å støtte deg opp med på natta, ser for meg at det kan hjelpe deg noe?
Håper det ikke blir noe værre fremover❤️
 
Det høres veldig kjipt ut :(❤️ Kjenner meg igjen, har også rygg-/hofteplager pga revmatisme, og det som hjelper for meg er å sove i halvveis sittende stilling. Godt bygget opp bak ryggen med flere vanlige puter og gravidpute, og en egen pute for å støtte opp akkurat under korsryggen/halebeinet. Kunne det vært noe? :)
 
Har bbhugme puta, hadde ikke klart med uten! Har vurdert å sove halvveis sittende, men må være så veldig bratt i ryggen for å få puste normalt (har for sikkerhets skyld astma også) så får ikke sove da rett og slett. Så da blir det ene siden, andre siden, ryggen, repeat...

Venter bare på at fysioterapeuten min skal bli ferdig med ferien nå, håper hun kan kna opp noe, jeg har visst noe væskeansamlinger baki hofta som irriterer også. Men fikk gått tur for første gang på lenge i dag da, har vært alt for varmt pluss at vi har vært på ferie, håper det kan hjelpe litt. Småturer i ulendt terreng anbefales for bekkenet altså, det hjelper faktisk
 
Uff, det hørtes slitsomt ut. Håper du får en bedre dag i morgen!

Mye vondter her også, og jeg orker generelt å gjøre veldig lite. Sover dårlig om natta fordi hofta verker, og den siste uka har jeg hatt mye menmuringer. I dag tror jeg at jeg har hatt noen kraftige kynnere som var vonde. Puster som en hval av ingen ting. Under 5 uker til termin nå :)
 
Har bbhugme puta, hadde ikke klart med uten! Har vurdert å sove halvveis sittende, men må være så veldig bratt i ryggen for å få puste normalt (har for sikkerhets skyld astma også) så får ikke sove da rett og slett. Så da blir det ene siden, andre siden, ryggen, repeat...

Venter bare på at fysioterapeuten min skal bli ferdig med ferien nå, håper hun kan kna opp noe, jeg har visst noe væskeansamlinger baki hofta som irriterer også. Men fikk gått tur for første gang på lenge i dag da, har vært alt for varmt pluss at vi har vært på ferie, håper det kan hjelpe litt. Småturer i ulendt terreng anbefales for bekkenet altså, det hjelper faktisk

Jeg får heller ikke sove sittende med én gang jeg legger meg, men hvis jeg sover to "økter" først på siden (kan sove der i 45-60 min før jeg våkner og må snu meg), så er jeg så trøtt at jeg får sove halvveis sittende også. Krever litt ombygging av sengefortet midt på natten, men gir meg gjerne tre timer med uavbrutt søvn. Det er gull verdt!
 
Kunne en god myk lenestol med godt senkbar rygg være noe å ty til?

Høres ikke greit ut slik du beskriver det.
 
Back
Topp