Sååå vondt å nyse!

Hirka

Gift med forumet
Junilykke2018
Septemberlykke 2021
andre som opplever at det gjør kjempe vondt i magen når man nyser?? Hvis jeg ikke rekker å krølle meg sammen til en ball før jeg nyser så kjennes det ut som et knivstikk i magen! Tårene spruter og mannen blir super bekymra :hilarious:

Er ligamentsmerter og det kan være grusomt vondt! Må bare krølle seg sammen i fosterstilling :p

Jaa [emoji13] Hver gang jeg krøller meg sammen så vet sambo at det er en nys på vei [emoji28]

Er ligamentsmerter og det kan være grusomt vondt! Må bare krølle seg sammen i fosterstilling :p
Signerer den!!

Bare kjipt når jeg er ute, for da kan jeg liksom ikke bli en ball :p

Også alikevel såååå irriterene når jeg har en nys på lur, gjør meg klar, også blir den borte.... aarrrrghg

Signerer!

Er helt grusomt når det kommer når jeg kjører bil :eek: Får ikke krøka meg sammen, og smertene varer leeeenge etter nysen :(

Skjedde med meg i dag, det er så skummelt! Følte jeg skulle kjøre rett i bilen foran. Kan liksom ikke bare stoppe midt på motorveien for å krøke meg heller :rolleyes:

du er ikkje den einaste !:wtf: det er heilt forferdelig å hoste og nyse. i tillegg når eg er vondt i korsryggen og ned, er enda verre!:bag:

du er ikkje den einaste !:wtf: det er heilt forferdelig å hoste og nyse. i tillegg når eg er vondt i korsryggen og ned, er enda verre!:bag:

Ikke med nysing, men med hosting! Helt forferdelig. Når jeg kjenner jeg skal hoste må jeg trekke lårene opp mot magen. :P

Jepp! For en gang skyld gruer jeg meg når det begynner å kile i nesa:hilarious:

Samme her! :shifty:

Ikke deilig å nyse, spesielt ikke om man ikke har tisset på en stund for da må man passe ekstra godt på :)

Back
Topp