Sååå varmt

Ønskebarnhjerte

Glad i forumet
Noen som sliter med at det er alt for varmt uansett hva man gjør?? Sitter i bilen, og det kjennes ut som lufta blir for tett. Prøvde å sove på sofaen, da våkna jeg av at det føltes ut som det var alt for varmt, og samme der, at jeg følte jeg ble tett..
Når det er varme soldager må jeg kle meg veldig lettkledd og holde meg unna sola, for å ikke bli dårlig..

Jeg fryser veldig, jeg.. Men hvis jeg spiser eller drikker noe varmt føles det som at jeg har feber i timesvis etterpå, blir nesten helt svett..

Noen som sliter med at det er alt for varmt uansett hva man gjør?? Sitter i bilen, og det kjennes ut som lufta blir for tett. Prøvde å sove på sofaen, da våkna jeg av at det føltes ut som det var alt for varmt, og samme der, at jeg følte jeg ble tett..
Når det er varme soldager må jeg kle meg veldig lettkledd og holde meg unna sola, for å ikke bli dårlig..
Sånn har jeg det og.

Fryser så veldig her syns alt er kaldt :')

Jeg er veldig kald, nesten hele tiden. Går med ulltrøye når andre går med bikini...!

Jeg er veldig varm. Får helt åndenød om soveromsvinduet lukkes igjen :p

Varmt hele tiden! Rett før jeg fryser ut samboeren min om kveldene av og til :p Jeg koker og han fryser stakkar. Klarer så vidt å kjøre bil, må ha vinduene åpne eller så blir det for tett luft, blir kvalmen av å gå inn på butikker, for tett luft... Skal ingenting til for at det blir for tett luft :/

Varmt hele tiden! Rett før jeg fryser ut samboeren min om kveldene av og til :p Jeg koker og han fryser stakkar. Klarer så vidt å kjøre bil, må ha vinduene åpne eller så blir det for tett luft, blir kvalmen av å gå inn på butikker, for tett luft... Skal ingenting til for at det blir for tett luft :/
Jeg er helt motsatt. Jeg er så kald. Samboer sitter i shorts og T-skjorte med varmepumpa på kaldeste, og jeg ligger i bukse og genser under tykt pledd :P

Jeg har garantert økt i kroppstemperatur (samboeren synes det kan være plagsomt om natten :p ), men jeg fryser nesten like lett som jeg alltid har gjort. Merker at jeg er varmere, men går alltid med mer klær enn andre rundt meg. :confused004

Back
Topp