Sååå TYPISK!!

Apeloffen

Forumet er livet
Jada, er det ikke typisk.. Fikk den kule bodyen til Elias i julegave..skikkelig stilig, så klarer jeg pinadø å få noe rart i vaskemaskin, slik at de kvite armene fikk en slags svaaak rosafarge.. DÆVEN!!!

Og en ting til.. I morgen skal keg faktisk nå 950 innlegg..såfremst jeg ikke får besøk da.. Jeg er helt sykt hekta..og det er deres feil!..........[:D]

Love ya all! Nattinatti[:)]

Hersens vaskemaskin!!!!![:@] Det er sikkert den sin feil[:'(]
Lykke til med målet for morgendagen, og god natt til deg også[:)]

Kan du ikke holde armene nede i klor??
Jeg fikk alle mine vite klær rosa for det hadde kommet en rød ting med.
Vaska de på nytt så var det borte [:D]
Natti [:D]

ORIGINAL: Linni

Kan du ikke holde armene nede i klor??
Jeg fikk alle mine vite klær rosa for det hadde kommet en rød ting med.
Vaska de på nytt så var det borte [:D]
Natti [:D]

Godt tips...skal prøve! Thanx [:)]

jeg er også flink til å misfarge klær og har da brukt vanish... har funka på det meste. Men ikke alltid etter første vask... Kjipt at sånt skjer..[:@]

Hva?! Har du også sånt vaskemaskin-mornster?[:D]
Her også har vi et. Til og med kjøpt ny vaskemaskin,trodde det skulle bli borte da, men å neida du!!! Det er der ennda.[:@]
Tror det lever av sokker, så jeg har vurdert å slutte å vaske sokker i maskinen, kansje det til slutt flytter om det ikke får mat![&:]

Ivertfall, utrolig glad for å få vite at det er flere der ut!!![:D][:D][:D][:D]

Typisk at det er de klærne man liker best som blir ødelagte i sånne  dumme vaskemaskin-ulykker!

Mange som er hekta her inne!

klem, M

Jeg hadde klart å prestere å få med en blå sokk i en hvitvask i går. Så irriterende. Heldigvis var den ganske utvaska, men det hvite blir litt gråere.
Hadde heldigvis ikke noe av det aller peneste med på den vaska.
Tror nok alle kan gjøre den feilen innimellom[:D]

Håper du får den fine bodyen rein igjen...........

Back
Topp