Sååå trøtt...

MammaPusen

Blir kjent med forumet
Jeg er sååå trøtt når kl bikker 20! Flere som blir veldig trøtte på kvelden? Måtte legge mef tidlig hver kveld, sovner igjennom filmer å greier, haha gubben da en smule frustrert, fordi jeg ikke får med meg alt..

Jeg sov nesten hele døgnet fra uke 7-8, men nå er trøttheta gått over, så forhåpentligvis blir det bedre etterhvert. :)

Sovner hele tiden på sofaen i 16-17 tiden og kan sove i 1-2 timer. Og sovne på sofaen igjen i 22-23 tiden [emoji23]

Stuptrøtt fra 11-12 på dagen her. Blir vel bedre etter fødsel som de to andre gangene

Slenger meg på, er også kjempe trøtt! Hele dagen. Satser på at det går over etterhvert :)

Samme her! Stuptrøtt døgnet rundt, og hjelper ikke med søvn heller, er like trøtt når jeg våkner igjen.. gleder meg til rundt uke 10-12! Håper det går over da [emoji4]

så godt det ikke bare er meg. Men jeg tenker at det er et posetivt tegn, på at alt et bra med knøtte?

Ja, er jo ett positivt tegn for mini der inne, er 12+1 idag. Trodde kanskje det ville bli litt bedre nå[emoji85][emoji42] Samboeren min har ikke mye glede av meg på kveldene[emoji23]

Fra lunsj og utover er en eneste lang gjesp ;) klarer å jobbe fullt, men er dautrøtt når jeg kommer hjem. I går måtte jeg til og med sove en totimers lur midt på dagen(!) og det gjør jeg aldri. Har begynt å kjenne litt kvalme nå så jeg regner med det er derfor.

I uke 10 var jeg skikkelig trøtt. Nå er jeg i uke 12 og har fått energien tilbake[emoji6][emoji1303] Det kommer seg snart!
Tviler sterkt her. Her har den ikke kommet før etter fødsel de andre gangene [emoji14] bare noen dager innimellom som var bra :)

Ja, er jo ett positivt tegn for mini der inne, er 12+1 idag. Trodde kanskje det ville bli litt bedre nå[emoji85][emoji42] Samboeren min har ikke mye glede av meg på kveldene[emoji23]
Hehe, er litt sånn her å sånn typ, Annahver kveld er bare 9+1 så fortsatt usikker å redd for lille. Gleder meg til jeg kan begynne å slappe av litt å bare nyte svangerskapet, satser vel på det skjer etter uke 15 eller etter oul

Samme her! Legger meg kl 22 hver kveld, i tillegg til mange blunder i løpet av dagen [emoji42]

Hehe, er litt sånn her å sånn typ, Annahver kveld er bare 9+1 så fortsatt usikker å redd for lille. Gleder meg til jeg kan begynne å slappe av litt å bare nyte svangerskapet, satser vel på det skjer etter uke 15 eller etter oul

Det skjønner jeg godt, de klamrer seg nok fast inni der[emoji169] men er slitsomt å være så trøtt hele tiden, jobber 50% jeg, har faktisk ikke overskudd til noe mer akkurat nå[emoji848]

Back
Topp