MammaPusen
Blir kjent med forumet
Jeg er sååå trøtt når kl bikker 20! Flere som blir veldig trøtte på kvelden? Måtte legge mef tidlig hver kveld, sovner igjennom filmer å greier, haha gubben da en smule frustrert, fordi jeg ikke får med meg alt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så godt det ikke bare er meg. Men jeg tenker at det er et posetivt tegn, på at alt et bra med knøtte?Samme her[emoji85] er super trøtt fra kl.14 ca hver dag jeg, kan sovne overalt[emoji23]
så godt det ikke bare er meg. Men jeg tenker at det er et posetivt tegn, på at alt et bra med knøtte?
Tviler sterkt her. Her har den ikke kommet før etter fødsel de andre gangene [emoji14] bare noen dager innimellom som var braI uke 10 var jeg skikkelig trøtt. Nå er jeg i uke 12 og har fått energien tilbake[emoji6][emoji1303] Det kommer seg snart!
Hehe, er litt sånn her å sånn typ, Annahver kveld er bare 9+1 så fortsatt usikker å redd for lille. Gleder meg til jeg kan begynne å slappe av litt å bare nyte svangerskapet, satser vel på det skjer etter uke 15 eller etter oulJa, er jo ett positivt tegn for mini der inne, er 12+1 idag. Trodde kanskje det ville bli litt bedre nå[emoji85][emoji42] Samboeren min har ikke mye glede av meg på kveldene[emoji23]
Hehe, er litt sånn her å sånn typ, Annahver kveld er bare 9+1 så fortsatt usikker å redd for lille. Gleder meg til jeg kan begynne å slappe av litt å bare nyte svangerskapet, satser vel på det skjer etter uke 15 eller etter oul