Sååå trøtt!

Aleksing

Elsker forumet
*MIA*
Påskeliljene 2022 ❤️
Jeg klarer meg utrolig dårlig på lite søvn for tiden. Lillemann våkna i panikk i går kveld fordi han var så pottetett i nesen at han ikke klarte å puste skikkelig, og etter det gikk det slag i slag. Han sov kanskje en halvtime til en time og så var det gråting, byssing og trøsting, og sånn gikk natta:p Nå er jeg så trøtt at jeg nesten sovner med en gang jeg setter meg ned, men knøttet er i humør og bøller rundt. På sånne dager er tv'en veldig god å ha;)

10.04.14 tre skal bli fire <3

Det sjønner jeg kan være slitsomt...men du får trøste deg med at det sikkert bare er periode han våkner på natten om han er litt små forkjøla. Du får ta deg en power nap om han sover noe på dagttid ;) Det gjorde jeg før om jeg var altfor trøtt ;)

Det sjønner jeg kan være slitsomt...men du får trøste deg med at det sikkert bare er periode han våkner på natten om han er litt små forkjøla. Du får ta deg en power nap om han sover noe på dagttid ;) Det gjorde jeg før om jeg var altfor trøtt ;)
Det blir vel lettere når han blir eldre og man får forklart han at det ikke er farlig og at jeg ikke er ute etter å torturere han når jeg finner fram nesespray, dråper og ikke minst den frykta nesesugeren:p
Han legger seg for en times tid rundt kl 14, og det skal jeg gjøre og;)

Her har vi også en forkjølet gutt i huset... Mye sengetøy som må vaskes pga oppkast! :/ sover heldigvis greit i vår seng, noe han aldri får gjøre ellers.. men med mor som spyr masse igjen også tror jeg det tar på for han far ;)

Sånn hadde vi det i en periode på 1 mnd... Trodde jeg skulle bli rape-gal! Zombie følelse..

Her har vi også en forkjølet gutt i huset... Mye sengetøy som må vaskes pga oppkast! :/ sover heldigvis greit i vår seng, noe han aldri får gjøre ellers.. men med mor som spyr masse igjen også tror jeg det tar på for han far ;)
Huff da, så ille er det ikke her, så jeg får vel trøste meg med at du har det mye verre:p god bedring til dere begge:)

Sånn hadde vi det i en periode på 1 mnd... Trodde jeg skulle bli rape-gal! Zombie følelse..
Når man får unger finner man fort ut hvorfor det er en effektiv form for tortur å nekte folk søvn:confused:
Er det rape-gal et dialekt uttrykk? Høres ut som en tegneserie skurk, "lock up the boys, rape gal is coming":p

Hahahaha nå lo jeg godt! Rape gal betyr sinnsyk eller noe slikt. Jeg kjenner meg igjen i det uttrykket. Hvor kommer du fra Nappy? E du nordnorsk?

Back
Topp