Sååå trøtt.... Flere?

Gravidmednr5

Forelsket i forumet
? :)

Jeg blir så ekstremt trett i perioder..

Idag var min tur å stå opp med barna, sto opp kl 6, men kl 8 måtte jeg gi opp, så fikk bytte med gubben..

Sov til kl 11 ca, kl 12 tok gubben med seg minste å la seg, mens de andre var ute å lekte, så da slumrer jeg på sofaen til halv 3 ca.. Så var vi oppe å styra litt å laga middag osv, kl 17.30 datt jeg om igjen å sov til 19.30..
Nå er kl 22.20 å jeg ligger under dyna å kjemper for å holde øynene åpne..

Håper jeg har sovet det jeg trenger for uka som kommer... :p

Kjenner meg igjen ja. Fikk sove til 10 i dag, la vesla for dupp halv 12 og da la jeg meg igjen også. Vi sto opp 2, jeg la meg igjen 4 og sov til halv 6. Var tenkt på å legge meg igjen før 10 i kveld, men gubben overtalte meg til å se en episode til :p

Er også vanvittig trøtt. Noen dager er verre enn andre, og jeg aner ikke når denne trøttheten blir kastet på meg. Jeg er sliten nesten hele tiden, men av og til er det som om det er noen som kaster sovestøv på meg slik at det er umulig å ikke sovne.

Er så trett at det er fysisk vondt, dritt lei, håper det gir seg snart.

Tror rett og slett helgene nå brukes til å lade opp for uka! Har vært ekstremt trøtt selv denne helga, sovet lenge, duppa på sofaen og sluknet (litt for) tidlig om kvelden. Er dønn sliten etter jobbeuka!

Har det som deg jeg også! Søvn ❤️ Får ikke nok:P Ekstremt trøtt hele tiden, blir jo helt uinteressert i alt :P

Samme her... Jeg er alene med sønnen vår nesten hele tiden siden mannen jobber et stykke unna. Og jeg slokner på sofaen om morgenen. Våkner av at han har falt å slått seg :( Han er bare 1 år, så er litt skummelt. Håper det går over!

Veldig trøtt her og! Men har klart å kutte ned på powernappene, i det minste.

Er også trøtt hele tiden. Kunne sikkert ha sovet hele døgnet :sleep011

Trøtt her og. Men har en 1åring som holder meg våken noen timer om natta også :(

Trøtt ja, men det værste er over nå heldigvis (15+4) men plages med å få til å sove... Må tisse hele tiden :shifty: er oppe hver 3 time og klarer ikke å sove etter at ungene er dratt i Bhg ... Så når ettermiddagen kommer er jeg en smule trøtt o_O

Jeg kan sove nårsomhelst og hvorsomhelst...det er helt forferdelig!

Jeg er kjempetrøtt! Trenger mye søvn, men med all den do-gåingen hele tiden får jeg ikke noe god søvn!
Bruker pausene på jobb til å legge meg en halv time og lukke øynene med alarm! Ellers hadde jeg ikke hatt sjans!

Back
Topp