Sååå sliten...

En baby til :)

Glad i forumet
Jeg er sååå sliten for tiden! Klarer ikke å få gjort alt jeg burde, og ting hoper seg opp, særlig hjemme. Måtte ukene gå raskt nå, og formen bedre seg fremover.. ser så frem til å komme i neste trimester, og håååper sånn på å få mer energi! Regner med jeg ikke er alene? :)

Absolutt ikke alene!! :) Vi pusser opp hele huset, så de ukene jeg var mest sliten var kjipe for meg! Men bedre nå :D 11+1 i dag ;)

Ikke alene neeeei:-/

Absolutt ikke alene nei :)

venter på lillebror/søster 25.01.14

Ikke alene nei... Jeg er helt slått ut.. Alt er et ork! Håper det bedrer seg snart...

Sliten er nok berre forbokstaven her! Syns det er tungt å SITTE i sofaen, tungt å holde hode... Blir stressa av å kjøre bil, for eg er så sliten, redd for å være uoppmerksom. Så kjører kun det eg MÅ for tida!
Skal til legen på første kontroll i dag, og håper hun sm meg videre. Klarer så vidt å ta meg av våre egne barn, så jobb er det siste i min prioriteringsliste for tida ( vel.. huset blir heller ikkje priorotert, og det er ut deretter!)

Måtte veke 13 forte seg å kome!! Håper det endrer seg etter det!

Utrolig trøtt og sliten!! Første dag jeg har følt meg sånn norlunde opplagt i dag!! Sikkert siden jeg sov 12t i natt :-) Det går absolutt værst utovet husatbeidet! Ser også frem til man et over de 12-14 første ukene. Er i uke 8 nå!

Du er ikke alene! Jeg gjør ikke annet enn å sove og ligge på sofaen. Leiligheten trenger virkelig en vask, men jeg orker ikke. Er helt utkjørt

-Bruker BV app'en
-Termin 5. Januar 2014 ♥

Trøtt og sliten er nå ensbetydende med soffa-sliting!! Jeg er nå i uke 10 og formen er noe bedre enn den har vært de siste 2-3 ukene. Vi satser på en mellomting snart vel...?! 2.trimester var jeg i god form sist så den ligger som en gulrot å frister...eller skal jeg si sjokkis?!! er så sykt godtesyk om dagen...hjelper ikke på energinivået å dytte i seg det istedenfor mat men klarer bare ikke styre det.. :happy

Absolutt ikke! Ingen energi her i gården!

Du er definitivt ikke alene nei! Trøttere enn trøttest her også uansett hvor lite/mye jeg prøver meg på og gjøre!
Trøster meg med at jeg håper det går over etter uke tolv :)

Lengter etter litt mer energi. Vi får nyte sofaen i mellomtiden;-)

Herlig å lese det dere skriver ;) Helt utslitt her også, og jammen godt å høre at det er helt normalt :)

Ikke mye energi her heller nei.. Ordner jeg med noe så blir jeg svimmel, bekkenet merkes og det kan begynne å stikke i magen..
Skjems over husets tilstand..

Termin 1.februar 2014

Sliiiiiten her og ja! Orkar litt meir seint på kveld, men har ikkje vorte støvsugd her på leeeenge nei;) Og går berre og tenker på alt eg skulle ha gjort! Får håpa det kjem seg når entrar neste trimester ja! ;)

Ekstremt trøtt og sliten her og :( Er 10+2 i dag. Så krysser fingra for at det blir bedre etter uke 12. For har mer enn nok med å prøve å ta vare på en meget aktiv liten her hjemme. Husarbeide er overhode ikke prioritert, så mamma er verdt sin vekt i diamanter eller noe! Ellers hadde det sett helt jævlig ut her. Heldigvis at søster kommer snart å skal være 3 uker sånn at jeg kanskje får rydda å vaska :)

Du er ikke alene nei... Her pusser vi også opp et helt hus, men det er mannen i huset som må gjør mesteparten selv for tiden. Gleder meg til å kunne bidra!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp