Sååå sliiiiten!

Narnia88

Flørter med forumet
Like etter inngangen til tredje trimester fikk jeg tilbake energien jeg har manglet siden starten.
Nå er jeg derimot utslitt, og den siste tiden har jeg hatt så mye vondter at jeg ikke klarer å slappe av. Alt er vondt. Sitte, ligge, stå, gå- you name it.

De siste par dagene har jeg også hatt tidvise smerter på undersiden av magen, korsryggen blir øm og vond, og jeg føler jeg har konstant nedpress.
Plutselig kan det stikke til under magen, og da får jeg gjerne sykt smerter i babyens "utgangsområde". Er jeg tilfeldigvis oppe når det skjer klarer jeg ikke ta et eneste skritt før det gir seg.
Kynnerene begynner å bli heftige og hyppigere, men fremdeles langt fra rier.

Er uke 37+1 i dag, og ser lite fram til å muligens skulle ha det slik i opp til fem uker til [emoji23]

Beklager, jeg måtte bare få det ut. Følte gubben trengte et lite avbrekk fra klagingen min nå [emoji23]

Har det helt likt. Alt er vondt og slitsomt. Eneste positive jeg klarer å tenke på er at for hver dag som går er jeg en dag nærmere slutten!

• Liker
Reactions: k90
Heldigvis er det stadig en dag nærmere slutten, ja!
Godt man ikke er alene om å ha det slik, men jeg unner dere det virkelig ikke [emoji52]

Jeg har det kanskje ikke like vondt som deg, men jeg merker at jeg har de samme vondtene! Det er verst på morgenen når jeg skal stå opp! Da har jeg altså så vondt! Klarer nesten ikke å gå. Men det er kun ved å gå at smertene gir seg. Helt til man plutselig har gått for mye da[emoji849][emoji14]

Jeg må sove 2 ganger for dagen for å ikke sovne stående, men alt er vondt. 10 dager til termin, orker ikke tenke på muligheten for overtid! :p

Jeg må sove 2 ganger for dagen for å ikke sovne stående, men alt er vondt. 10 dager til termin, orker ikke tenke på muligheten for overtid! :p

Jeg må også sove litt på dagen, for om natten blir det ikke mye søvn. Plages så med kramper i hoftene på den sida jeg ligger på, og må opp av senga flere ganger for at det skal gi seg. Blir bra ømt av det :-P
Overtid er aldri en særlig fristende tanke, men nå er jeg enig med deg- orker ikke tenke på muligheten en gang :dead:

Jeg har det kanskje ikke like vondt som deg, men jeg merker at jeg har de samme vondtene! Det er verst på morgenen når jeg skal stå opp! Da har jeg altså så vondt! Klarer nesten ikke å gå. Men det er kun ved å gå at smertene gir seg. Helt til man plutselig har gått for mye da[emoji849][emoji14]

Huff, føler med deg!

Kjenner meg så igjen! Og jeg er bare 35+5 i dag :hungover: Skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom 4 uker + mulig overtid uten å kollapse totalt :wideyed:

Back
Topp