Sååå sinnsykt trøtt

Foggy

Glad i forumet
Er det mulig....er sååå sinnsykt trøtt, men får ikke sove, og er Såååå sliten og helt tom! Var ikke sånn sist,... Noen som vet når det pleier å gi seg?? Klarer jo ikke å jobbe, men føles ganske så teit å være hjemme for det. Har en veldig forståelsesfulle sjef heldigvis ??

Jeg var veldig trøtt med vesla, og kjenner jeg er det nå også:/ Ga seg vel rundt 10-12 uker. Bra du har en sjef som forstår da:) Håper det gir seg snart!!

Trøtt som ei strømpe. Og jobben min? Går ut på å sitte foran to skjermer dagen lang. Konsentrasjon much? Har ikke sagt det til så altfor mange på jobben, så det gjelder å prestere på tross. Vær imponert om det blir bra TV med en overtrøtt preggis bak tastene! ;) 

Er sykt trøtt jeg også.. Sov i 2 timer i dag og enda er jeg trøtt... 

"Godt" å høre at man ikke er alene - unner ingen det altså!! Håper det kan gi seg litt før 12 uker altså for det er jo lenge til...??

"Godt" å høre at man ikke er alene - unner ingen det altså!! Håper det kan gi seg litt før 12 uker altså for det er jo lenge til...??

I forrige svangerskap sov jeg meg gjennom de første 4 mnd, lå strak ut 22 av 24 timer i døgnet, var trøttere enn trøttest og kvelmere enn kvalmest.

Nå har jeg jo en liten jeg skal ta meg av, så håper virkelig jeg slipper unna litt lettere denne gangen. 
So far- so good!

Merker ikke noe spesielt enda, var ikke trøtt med de to første heller!

Trøttere enn vanlig, ja - men har vanligvis lakenskrekk da 
Var mye verre sist, da sovna jeg overalt...

Back
Topp