Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
i desse dager er d akkurat 1 år sida lille tulla mi ble unnfanga[:)][:)]teenk så merklii...hadde ikke peiling på hvem som kom til å dukke opp, å nå er d bare såå selvsagt att de skulle være akkurat henne[:D]
Ja, rart å tenke tilbake på....var helt sikker på at jeg aldri fikk flere, jeg....og nå sitter jeg her da med store pupper[:D], og en vakker liten gutt[:)]
Lucia ble ikke til før i januar hun,litt tidlig ute av magen[;)]
og her er vi også slitne om kvelden,Lucia er ofte lyyyys våken fra 22-24.30
men da sover hun igjenn 8 timer i strekk etter det da[;)](men da soooover mamman og[:D])
Mina var ikke laget på denne tiden i fjor[8D]. Hun ble til den 29 desember på nyttårsferie hos foreldrene mine[;)]. Og nå ligger verdens nydeligste jente vedsiden av meg
he he.. ja det er helt rart!! ett år siden!! helt sprøtt! Vår lille engel ble til i romjulen. vi prøvde jo i 17 mnd før spiren satt, og vi sto virkelig på ved hver eggløsning[:D] Vi feiret julaften hver for oss. Og jeg hadde selvølgelig eggløsning.. perfekt timing tenkte jeg.. jeg skulle jo vært hjemme å laget barn. Neste dag bar det hjem og rett til seng... Og nå har vi vår lille prinsesse!!