sååå rart..

tuppetupp

Gift med forumet
i desse dager er d akkurat 1 år sida lille tulla mi ble unnfanga[:)][:)]teenk så merklii...hadde ikke peiling på hvem som kom til å dukke opp, å nå er d bare såå selvsagt att de skulle være akkurat henne[:D]

FANTASTISK!!<3<3<3<3

haha[:D] nei tidene forandrer seg[:D]

[:D][:D][:D]her er det like full fart som før[:D][:D][:D] vi er nok litt avhenig ja....

ja, det er andre tider nå ja.. [8|] Nærmer seg årsjubileum for småguttas produksjonsdag nå ja.. 4.januar

Ja, rart å tenke tilbake på....var helt sikker på at jeg aldri fikk flere, jeg....og nå sitter jeg her da med store pupper[:D], og en vakker liten gutt[:)]

Her er det ikke mye produksjon eller trening :)

Vi er helt kjørt når kvelden kommer... så et nuss og ligge inntil er nok før vi er i drømmeland.
Gleder meg til lysere tider og mer energi :)

Lucia ble ikke til før i januar hun,litt tidlig ute av magen[;)] 
og her er vi også slitne om kvelden,Lucia er ofte lyyyys våken fra 22-24.30
men da sover hun igjenn 8 timer i strekk etter det da[;)](men da soooover mamman og[:D])

17 deseber kl 21.30[:)] hehe

tok eggløsningstest.[:D]

utrolig hvor fort de vokser.. for ett år siden var de  bitte bitte bitte liten, eller ???

alvin ble unnfanget rundt 20. januar han da.. snart et år siden,, rar tanke.

Mina var ikke laget på denne tiden i fjor[8D]. Hun ble til den 29 desember på nyttårsferie hos foreldrene mine[;)]. Og nå ligger verdens nydeligste jente vedsiden av meg

Simon ble nok unnfanget på andre juledag [:D]

he he.. ja det er helt rart!! ett år siden!! helt sprøtt! Vår lille engel ble til i romjulen. vi prøvde jo i 17 mnd før spiren satt, og vi sto virkelig på ved hver eggløsning[:D] Vi feiret julaften hver for oss. Og jeg hadde selvølgelig eggløsning.. perfekt timing tenkte jeg.. jeg skulle jo vært hjemme å laget barn. Neste dag bar det hjem og rett til seng... Og nå har vi vår lille prinsesse!!

sander ble til den 28 desember[:D] snart et år. herregud så fort tia går!

Back
Topp