Sååå leiii

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Av at alle skal kommentere og si at magen min er så liten... Klikker snart, uomtenksomme folk asså! Tok dette opp me jordmor som absolutt ikke syntes det, og vesla lå også 4,6 over... Magemålet er også pittelitt over... Jeg er slank og har ikke lagt på meg mer enn normalt og er kun magen som er gravid og det er jeg virkelig glad for at jeg holder meg slank, var ak lik me sønnen min... Folk mener det sikkert ikke vondt mn blir ganske lei av og hørre det... Går det ikke ann og heller si så fin mage el lignende :( årh ....

Samme her, får ofte slengt i trynet at jeg ikke har skikkelig babymage.. Det sårer faktisk

Sent from my iPad using BV Forum

Noen folk er bare teite, så bare brygg opp et godt svar - slik at de kanskje forstår at de er teit.

"nåh, synes du?? Javell ja!" Og bare gå videre eller prat om noe annet.

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjempefin mage :)

Babyen min ligger ofte på siden, så jeg ser bare tjukk ut , den er jo bare hard når jeg får kynnere... Men slik så den ut i uke 27.. Men hvis jeg legger meg ned er det av og til jeg nesten ikke har kul.. Føler jeg i alle fall.. I alle fall lei av å høre magen er liten :( har alltid gledet meg til babymage

ImageUploadedByBV Forum1403699348.199472.jpg

Altså, den er jo ganske myk.. Derfor folk sier det ikke er en skikkelig babymage tror jeg..

Fin, normal mage. Ville ikke kastet bort tid og energi på å ergre meg over kommentarer. Tror heller ikke de er vondt ment. Bare å la det passere ☺️

Sent from my iPhone using BV Forum

Flotte mager på begge to :D Enig i at det er irriterende!! Jeg får også høre at jeg har liten mage, om jeg virkelig er så langt som jeg hevder og om babyen vokser som den skal... SF målet mitt er helt på nedre grense, men baby vokser fint (- 2 % vekstvvik, det er ingenting å bry seg med). Begynte ikke å få mage før etter uke 20, og er nå 28+4... Legger ved et bilde av magen min, den ser ikke større ut enn din :) Er stolt av magen min - synes den har en fin baby kul :p

Fine gravid mager:) får slengt det i trynet selv, oj du er vel ikke langt på vei.... Er jo bare 13uker igjen og føler at det ikke er lenge til fødtsel. Så jeg har svart tilbake " oj hvor stor var du i uke 27". Å en dame spurte meg om det var rosa eller blått som lå i magen, så svarte jeg blått. Da sa hu ja det kunne jeg se, for du har blitt grovere i ansiktet, hva fffff;(!kr);: er så takknemlig for mannen min som sier til meg hele tiden hvor sexy jeg er og jeg er den mest sexy gravide dama i verden <3

Samme her :)
Mamma var verst, og jeg sendte henne en mld etter 3d og forklarte at magen min ikke er liten, men jeg er lang i ryggen og dermed strekker magen seg mer oppover da den har plass og ikke bare rett utover. Babyen er også vanlig lengde og etpar prosent over vekten, og livmoren er akkurat så stor som den skal være på dette tidpunkt. Jordmor sier at magen min er helt normal str.

Såh :) Nå driter jeg i hva alt og alle sier! Men ja, før dette så var det veldig sårende og jeg ble innimellom bekymra.
Så jeg føler veldig med deg. Drit i dem!!!

Si heller å syns du? Da tar du feil, jeg har fått bekreftet av fagkyndige at den er helt slik den skal være :)

Jeg er også lei av kommentarer om magen min. Jeg får hele tiden hvor stor jeg er... Jeg er også høy og slank, men bærer magen utenpå, og det synes visst ikke engang at jeg er gravid bakfra. Har ikke lagt på meg all verden heller.. Folk skal ha meninger om alt, og de er nok dessverre ikke klar over hvor mye det kan såre, uavhengig om de synes vi har liten eller stor mage...

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Kjempefine mager alle sammen:) Jeg har motsatt problem, jeg får hele tiden høre at jeg har så diger mage... Jordmor har målt magen min, og den er nøyaktig slik som den skal. Når jeg ser på bildene deres synes jeg det stort sett ser ut som som vi er omtrent like store, så det må rett og slett ha med kroppsfasong å gjøre. Jeg er veldig lav, så da ser vel magen større ut på meg da.

Får høre det samme her. At den er liten, men er jo nesten 31 uker og den er større enn forrige gang, og har gått opp mer i vekt og.

Gutt 11
Gutt aug/sept 14

Fine mager på begge to :)
Vi er jo alle så forskjellige og magene like dan. Går ikke ann å sammenligne sånn. Noen får stor mage, men andre får små. Er jo ettersom hvordan kroppsfasongen er!
Jeg får alltid høre at jeg har så stor mage, og sånn var det de to forrige gangene også.
Men målene har alltid vært normale, og barna var i helt normal størrelse. Har ikke lagt på meg mye, og man kan ikke se jeg er gravid bakfra. Jeg bærer bare magen utenpå.
Edderkopp-mage som mamma kaller det. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Skjønner godt dere blir lei :p Jeg sliter med det motsatte, og veit jeg er svær, men er så lei av at mange oppfører seg som om gravide er allmannseie og kan kommenteres/kritiseres høylytt! Jeg tenker nå på hva jeg skal si til de som kommenterer neste gang sånn at jeg ikke bare er paff og taus neste gang en fremmed kommenterer kroppen min ;) Ikke vær høflige mot de som sjøl er uhøflige mot dere..jeg har hvertfall bestemt meg for å begynne og "ta igjen" ;)

Samme her gla'jenta78. Planlegger at jeg skal si noe til de som kommenterer, men ender med at jeg prøver å forsvare størrelsen på magen. Er jo egentlig helt sykt at man føler at man må det...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sniker fra februar 15, og må bare si til dere alle sammen; dere har helt nydelige mager! Jeg gleder meg så til å få det selv.. ser på bildene deres og kjenner tårene presse på.. helt vannvittig! ;) ikke bruk energi på de som snakker uten å tenke, bare ignorer dem og KOS DERE! Det er deres fantastiske tid! Dere bør jo nyte den så lenge den er her!!! Vakre er dere! :D

kjempefine mager har dere alle :) Prøv å finn på noe å kommenetere tilbake,men viktigst av alt ikke la det gå innover dere ;) Man blir mektig lei av at man plutselig er allemannseie når man er gravid.. Helt sykt egentlig.. Jeg går ikke bort til fremmede/kjente gravide eller ikke gravide å begynner å kommentere kroppen dems evt ta på den..

Back
Topp