Sååå lei kvalmen nå=(

Thesso_88

Forelsket i forumet
Nå har jeg hatt kvalme 24t i døgnet i snart 5 uker og nå, nå er jeg litt lei. Vært sykemeldt fra 25/6 til 10/7. Men skal til legen Fredag. Tror rett og slett ikke jeg er klar for jobb igjen som sykepleier akkurat nå=( Alle lukter og all mat er ekkelt og smaker vondt. Kan likså godt gå 24 t fra 1 måltid til neste..Og det er ikke rare greiene... 

Men er ikke noe gøy å klage heller=/ For det er jo noe godt som gjør det, men inatt sov jeg hele natten gjennom sittende i senga, våkna ikke 1 gang. Fordi jeg fikk oppkast i halsen om jeg la meg ned.. Da er det ille!

Får høre hva legen vil gjøre...

Sutetråd fra meg, håper dere andre jenter har det bedre=)

Stakkars deg!!!! Jeg er småkvalm hele tida, og synes det er noe dritt. Kan ikke en gang forestille meg hvordan du har det.. 
Krysser fingrene for at det går over snartemoticon

Ja jeg håper inderlig det=)  Gifter meg om mindre enn 4 uker så krysser alt for at det skal gå over... Får bare være positiv!

Stakkars deg. eg hadde ekstremt svangerskaps kvalme med første mann.Unner ingen å være så dårlig. Krysser fingrene for deg og håper du ikke er så dårlig i bryllupet.
Selv begynner eg å bli kvalmere og kvalmere, håper for alt i verden at eg ikke blir sån som sist eg var gravid. :( har ikke lyst å bo på sykehuset igjen..

Ja det er helt grusomt! Og jeg er så ømfintlig for kvalme og, trenger ikke være særig kvalm heller før jeg blir totalt slått ut. Og når enn bøyer seg komme oppkastet i svelget...Nei fysj!

Ikveld er det litt bedre, fått i meg noe mat, men nå er det tilbake desverre=( Skal heldigvis til legen Fredag så håper han forlenger sykemeldingen min.

Jeg leverte sykemeldingen min på sykehjemet isted for disse to ukene, og hun ene er så frekk mot meg og sa jeg bare måtte komme tilbake med engang, så jeg snakket med sykepleierkollega, hun sa jeg bare måtte væe hjemme til jeg kom meg for det var sykt travelt der nå=S

Back
Topp