Sååå lei å være trøtt!

*Tessa*

Gift med forumet
Noen kan vel forsikre meg om at dette går over[emoji42][emoji42][emoji42]jeg er så zombie

Det går over!
Med meg dabbet det gravid over jo nærmere jeg kom uke 12. Tror det slapp skikkelig tak i uke 14 :)
Er helt zombie nå, skjønner ikke hvordan jeg kommer meg opp om morgenen.

Rundt uke 14 dappet det av hos meg sist, før det kom tilbake igjen i uke 30[emoji23]

Er helt ute selv om dagen og sover sykt mye

Men i uke 30 så var det vell mer vekten som gjorde det? Det var det for meg iallefall.

Jeg gikk i transe fra uke 30 sist! Gikk med tvillinger så var ekstra tungt, men når jeg tenker over det så hadde jeg ikke noe jern i kroppen + lav blodprosent så tipper muligens det var derfor jeg gikk i transe:)

Trøtt er bare fornavnet. Ser fram til å komne hjem og muligens ta en tre timers før-middagsdupp[emoji42]

Jeg er nok heldig som ikke jobber oppi dette da, så kan jo faktisk sove [emoji1] hadde ikke klart jobb altså [emoji23]

Jeg sover fortsatt hele tiden,er så trøtt! Sist ga dette seg rundt 9 uker, nå er jeg i uke 12 og er fortsatt strømpe hele tiden! Fler?

Jeg sover fortsatt hele tiden,er så trøtt! Sist ga dette seg rundt 9 uker, nå er jeg i uke 12 og er fortsatt strømpe hele tiden! Fler?

Jeg har faktisk begynt å bli litt bedre nå. 10+3... sist var jeg dau til uke 17!

Jeg er strømpe jeg også.. 9+3. Sist gikk det bedre til andre trimester med den trøttingen, men vi får se denne gangen da [emoji28]

Jeg er fortsatt samme.. nå er det ikke så lenge siden jeg postet innlegget da [emoji23]

Men håper hver dag at energien skal komme mer tilbake

Jeg blir jo mer trøtt nå i uke 12... har seriøst problemer med å prestere 8 timer på jobb. Må skaffe en seng for formiddagslur der tror jeg

Jeg har blitt enda trøttere nå, i uke 10. Kroppen er helt skutt, og alt er veldig tungt!

Jeg er også trøtt. Snart 12 uker, så håper det kommer seg snart. På jobb går det stort sett greit, men kan være kjempe sliten og trøtt om ettermiddag/kveld. Passer dårlig når jeg har to barn. Har så dårlig samvittighet og mannen gjør veldig mye.

Jeg blir jo mer trøtt nå i uke 12... har seriøst problemer med å prestere 8 timer på jobb. Må skaffe en seng for formiddagslur der tror jeg
Føler akkurat det samme. Tror ikke jeg hadde klart fulltidsjobb nå. Er sykemeldt og tror det er best sånn

Jeg er også sykmeldt og hadde ikke klart å jobbe nå. Er 12+1 og trøttheta forsvinner ikke! Kan sovne når som helst på dagen og når kl. blir rundt 21-22 så er jeg helt i dvale. :hungover:

Kan sove så si hele ettermiddagen og natten[emoji15] veldig slitsomt å være så trøtt. All energi blir brukt til å gå på jobb hver dag. Lite husarbeid og middagslaging for tiden men[emoji28]

Back
Topp