Sååå kvalm

Novo

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
Ugh, er det noen som er forbi uke 9 og opplever at kvalmen gir seg? Jeg vet vi er alle forskjellig men er desperat etter håp haha
 
Jeg håper jeg og! Denne uka har ikke vært bra, håper at det roer seg etterhvert nå.. (9+5 i dag) :)
 
Har også hatt ei bra uke nå etter 2 dårlige. Så krysser fingrene for at det holder seg bra:)9+6 i dag
 
Jeg har slitet ekstremt med kvalme. Og oppkast en del ganger om dagen. ( men legger forsatt på meg da :bored:)

Forrige uke var jeg i fin form. Denne uken har jeg jobbet 1 dag og 5 timer.. Måtte kaste inn håndkle i dag før jeg starta på jobb ( og så klart siste dag før ferien :arghh:) da jeg startet dagen med oppkast :hungover:
Er 10 + 0 i morgen
 
uffda, hvordan verre? Sender klem! Jeg er konstant kvalm bortsett fra 1-2 timer på en god dag, og kaster opp alt mellom 0-3 gang om dagen

Er sykmeldt nå, på grunn av kvalmen. Har prøvd alt, er på phenergan nå. Har en viss effekt. Jeg plages med å få i meg mat å drikke, og er nesten livredd for at det kommer opp igjen. Går veldig på psyken. Har gått ned 10kg på grunn av oppkast og kvalme:(
Har vært gravid før, men har aldri vært så kvalm som
Jeg er nå!
 
Er 11+5 idag og opplever at etter uke 9 ble kvalmen bare verre og verre dessverre :( prøver ut nye kvalmestillende medisiner nå, men de sovner jeg bare av så går for det meste rundt og brekker meg/kaster opp..... lurer på når det gir seg denne gang. med første ga det seg ikke før neste uke 30 og med nummer 2 så ga det seg rundt uke 20 :facepalm:
 
Er sykmeldt nå, på grunn av kvalmen. Har prøvd alt, er på phenergan nå. Har en viss effekt. Jeg plages med å få i meg mat å drikke, og er nesten livredd for at det kommer opp igjen. Går veldig på psyken. Har gått ned 10kg på grunn av oppkast og kvalme:(
Har vært gravid før, men har aldri vært så kvalm som
Jeg er nå!

uff stakkars! Håper du blir bedre snart! <3
 
Back
Topp