Sååå kom hormonene

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Fader ass...Er sinna ennå...Er jo ikke noe å være sinna for en gang...

Vi skal passe gullegutten min Ludvik i ni dager om en uke (han er hund, hvis det var noen som lurte på det[8D])...Søstern skal på ferie...

Så vi måtte kjøpe noe å sperre han inne i hagen så han ikke stikker av...Så vi endte opp på Biltema og kjøpte sånn kompostbinge da...

Jeg ville ta det med ro og titte der inne siden vi ikke hadde vært der før... Det som jeg ble skikkelig irritert for var at han bare ga meg bil nøkkelen og tok med seg guttungen og gikk!!!! Nesten bokstavelig talt løp inn...
Ble skikkelig drit forbanna jeg...Nesten som om jeg skulle eksplodere...Og jeg er drit sinna enda...Nå er det snart 3 timer siden dette skjedde...

Ikke nok med unga får jo også gjennom gå... Jævla dritt gubbe som måtte ødlegge dagen min ass...

Han løp inn i butikke leita etter det han skulle ha og løp ut igjen...Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh...Faens drittsekk...Ville ha det koslig ute som en familie og se hva de hadde der. men nei da...Han skulle bare ut og inn han og ville at vi skulle sitte i bilen...

Og nå går han rundt her og skal drive å kose og ta meg...Og spør hele tiden hva som er galt...HERREGUD DA MANN, HVOR MANGE GANGER MÅ JEG SI DET DA!!!!!!

Han rett og slett ødela dagen min....[:@][&o]

Ja, dette er hormoner...Har ikke vært sånn her på lenge...Synes mest synd på unga...Bare glefser til de hvis de spør om noe-...[:(]

Og ikke nok med det...Klarte å miste dritt tlf bak senga, og dekselet bak tlf forsvant et sted under der og jeg finner det ikke...Det skal han få lov til å rote frem bak der...Og så var det maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasse støv og dritt der...[:'(] Bare kilte i fingra...HATER SÅNT ASS....[:-]

Måtte bare lufte meg litt før jeg virkelig kokte over...[8|]

*mumler ett eller annet om gubben i huset her*[:@]

unnskyld MaCa, men "knis" skikkelig hormon monster som har angripet deg for et øyeblikk [;)]
Men forstår jo hvorfor du reagerte, så fy mannen din som ikke skjønte det !!!

ORIGINAL: FruStina

unnskyld MaCa, men "knis" skikkelig hormon monster som har angripet deg for et øyeblikk [;)]
Men forstår jo hvorfor du reagerte, så fy mannen din som ikke skjønte det !!!

[:D]

Ja er helt forferdelig ass..[8|] Skjønner ikke helt hva som kom over meg...[8D]

Hehe...beklager jeg ler.

Men slik er det når man er gravid og full av hormoner[;)]

Sender en god klem til deg jeg og håper du finner den delen til mob[:)]

Jeg må nesten unnskylde meg litt jeg også!![8D]
Du er veeeeldig søt da, snuppa!
Hormoner er liksom ikke noe å gjøre noe med, stakkars gubben som bare vil være snill med deg[8D](nå i etterkant da)

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Hehe...beklager jeg ler.

Men slik er det når man er gravid og full av hormoner[;)]

Sender en god klem til deg jeg og håper du finner den delen til mob[:)]

Bare å le det...[8D] Må jo små flire litt selv...Men er forsatt sur på han[:-]

Ja, er tydlig at nå kommer symptomer og hormoner for fullt...Bare det ikke blir værre nå da...

JEG roter ikke frem det dekselet...Fader det var ekkelt bak senga...Forsatt frysninger...[X(]

I frykt for å få en telefon i hodet, gjennom internett: Du er så søt når du er sinna!. Herlig asså! Bare få det ut!

o9l88k7i
ORIGINAL: maltesers

Jeg må nesten unnskylde meg litt jeg også!![8D]
Du er veeeeldig søt da, snuppa!
Hormoner er liksom ikke noe å gjøre noe med, stakkars gubben som bare vil være snill med deg[8D](nå i etterkant da)

Kan ikke si jeg er søt mot sambo da...[8D][:-] Nå har han startet på middagen...Vi skal ha biff med ett eller annet med poteter (om det båter eller fløtegratinerte vet jeg ikke) og nå lager han pølser til unga...

Men vi glemte å kjøpe ketchup da....så får kjøre ned å kjøpe det nå...Håper vi får sett en film idag da...Enten new moon eller alice..(veldig lyst å se alice.. kanskje jeg får vilja mi

Har du ikke sett Alice tidligere? Veldig koselig film;). Men ikke verdt å se i 3D!
Og Johnny Depp minner litt for mye om Willy Wonka=P

ORIGINAL: Jaybird

Har du ikke sett Alice tidligere? Veldig koselig film;). Men ikke verdt å se i 3D!
Og Johnny Depp minner litt for mye om Willy Wonka=P

Nei, har ikke sett den ennå...Kanskje vi ser den i kveld...[:)]

Han er jo bare best som Kapt. Jack...[8D]

*siklesikle*. Han er ikke akkurat ille i Chocolate heller asså! Nammemannen!

Nei han er ikke det... Synes den var litt syk morro også jeg da...[8D]

Så er spent på denne, det må jeg si...[:D]

Men må si jeg føler meg revet mellom Alice og en av hunken sammie..(Samuel L. Jackson)[:D]

Jackson er vel den siste personen i verden jeg ville kalt en hunk[:D].
Men det er nå meg. hehehe.

Kjekk han da...[8D] Kanskje ikke hunk, men fin å se på...[:D]

Men nå har jeg litt spes smak når det kommer til menn da[8D]

ORIGINAL: *MaCa*

Kjekk han da...[8D] Kanskje ikke hunk, men fin å se på...[:D]

Men nå har jeg litt spes smak når det kommer til menn da[8D]

Skjønner detta=P. Kjenner typen. Moren min var helfrelst i Johnny Bravo=P

hahaha kjenner meg igjenn der ja[:D]
blir nok ikke sise gang lille venn[:D][:D][:D][:D]

Hehe... du er ei morsom hormonell berte[8D][:D][:D][:D] Ja, jeg kjenner meg igjen, men det viser jo bare hvor lite vi tåler for tiden[8D][:D] Hehe.. håper du fikk viljen din med filmen og at han vartet deg opp skikkelig med middag[:D]

Hmmm...Vet ikke hva jeg skal si om kvelden...Middagen ble ødelagt av at sambo (of course) fikk luft i magen og løp på dass og kasta opp hele tiden...Fikk til slutt sett ferdig filmen...Bra film, men jeg vet liksom ikke helt mer enn det...Tror den kunne ha blitt litt bedre...Hadde jeg sett den i 3 d hadde jeg nok blitt heeel forelsket i den...[8D]

Nå sitter jeg her helt pottetett og har lyst å rive av meg nesa...Middagen smakte ingenting, oreo kjeksen min som jeg har gleeeedet meg til, smakte ikke noe av heller...Jeg gir opp jeg...[&o]

jaja...Min syting for i dag...I morgen skal vel sambo og unga til svigermor....*håpehåpe de drar tiiidlig og blir leeeeeeeeeenge borte*[8D]

Back
Topp