Sååå glad!!

nutta06

Glad i forumet
Jeg er så glad... I gårkveld når vi var lagt oss, sambo og meg, la han handa si på magen min og han kjente at bebissen sparka... Det er første gangen han har kjent det denne gangen...

Syns det er godt at han og får følelesen av at det faktisk er en liten bebiss inni magen min!!

Og fra jeg ikke kjente noe særlig, og til nå at jeg kjenner liv hver dag... det har gådd så fort...

Gleder meg til 10. juli for da skal jeg på ultralyd igjenn.. eller det er vekstkontroll av bebissen... Det blir arti å se dn igjenn da... Håper den ikke er like sjenert som sist... Kanskje jeg får et lite glimt av en liten tuut, eller ikke? !

Gøy uansett!!

ORIGINAL: Suki

Ja, det er kjempegøy når pappaen merker det første gangen. Skjedde forrige uke hos oss, og nå kjenner jeg babyen flere ganger om dagen. Men det tok lang til hos meg også før jeg kjente det så godt som nå.

Kom hjem i går med ny forsyning med babytøy; en pysj i str.56 og et par strømpebukser.
Samboeren ble skikkelig bekymra for meg da han så pysjen. Han mente den måtte være for stor for en nyfødt, for det kunne jo ikke gå at en baby på den strørrelsen kunne greie å komme seg ut. Jeg beroliget han med at str. 56 mest sansynlig er litt for stort til babyen med en gang, men må intrømme jeg ble litt skeptisk selv. [&o] 

Med di to minste mine brukte jeg str 50 bare den første uka eller noe sånt... ellers gikk jeg over til str 56... d var jo for stort, men tror ikke du skal bekymre dg for at babyen skal "krabbe" ut av dn... Men det er jo klart at fødselsvekt og lengde har litt å si... Mine to minste var henholdsvis 4250g og 4290 g og 52 cm lang... sååå... di var jo store fra starten... Neida, tror det skal gå bra... !

ORIGINAL: Suki

Blir vel ikke noen pingle-baby på meg tenker jeg. Var selv 3600 og 52 lang, og med det matinntaket jeg har så vil vel ikke babyen akkurat sprette ut av seg selv under fødselen. Grøss og gru!

Hehe, må le litt... Jeg kan si så mye at jeg gledet meg nesten til at jeg skulle få sistemann... for jeg husket at mens nr 2 sto og presset hodet sitt i åpningen min var det nesten som jeg syntes det var "godt"! (rare meg...)
Men jeg må si at det ikke var like godt m sistemann akkurat... han var 3 cm større rundt hodet enn di to første mine...
Huff dette var teit at jeg skreiv, men jeg ville bare si det.. Det verste er jo det når hodet står å presser på... ellers så kommer jo allt av seg selv..
Du skal se at dette kommer til å gå kjempebra!! Klart det er vondt, men vi klarer det!!  OG uansett så er det verdt å slite litt for å få noe så fantastisk som et lite barn!!!!

Jeg må si jeg gleder meg litt til fødselen, jeg... På en litt bisarr måte...[&:][:D]

I går var første gang pappa'n her i huset kjente spark også[:D] Første gang han hadde tålmodighet til å kjenne lenge nok... Og det som liksom skulle bli en koselig stund ble avbrutt av meg som "ropte": det er et dyr i taket!!!" [:D][:D] Han mått pent avbryte magekosingen og fjerne det lille (men *grøss* ekle) insektet[:D][:D]

Og etterpå var vi på myggjakt[:D] Får satse på en roligere kosing i kveld!!

Back
Topp