Sååå fornøyd!!!!

Kraaka

Gift med forumet
Nå har jeg...ehhhh...unnskyld...VI vært hos jordmor.... Fått ei kjempe koselig dame som informerte om ditten og datten. Mest spendt var vi på om vi ville få høre hjerteslag eller ikke...... Ble overlykkelig da hun sa at hun kunne prøve......[:)]

La meg ned på benken...men ingen lyd kom...hun fant pulsen min (og godt er det..hehe) men ikke babyens.... "Nei..jeg tror nesten jeg må slutte jeg!" Sa hun..men ga seg fortsatt ikke. Og plutserlig....... Ja.....Vi fikk høre hjertet.... *dunk, dunk, dunk*. Det var ikke lange stunden, for urokråka inne i magen flyttet på seg og smatt unna...men alikevel [:)] ...Var lenge nok til å få sett bort å samboeren min og delt et smil sammen.....SUKK!!

Så fikk jeg ønsket mitt oppfylt..og jeg er såååååå fornøyd med det!! Dagen kunne ikke fått en bedre start! [:D]

Bra at du fikk høre hjertelyden av den lille i magen...skjønne godt at det var en SUPER DUPER start på dagen...å dagene fremover!!!

Kos deg Kraaka [:D][:D][:D]

Klem fra Kathrine

Så deilig at dere fikk høre den sammen!!

Mannen min har hverken hørt hjertelyd eller kjendt spark ennå han, og nå er det bare 98 dager igjen til termin hos oss[8|]

JA..dette er virkelig dagen sin altså...mon tro hvordan jeg blir etter den ordinære ultralyden..hehe!! [;)]

Ja samboeren er med på alt som er og det er deilig å tenke på...støtter opp og er med!
Men nå er det ikke alle som kan det av forskjellige grunner da, men jeg er hvertfall veldig glad for det. Forstår deg Fiorelina, er han bortreist? Eller har han bare vært uheldig så langt i forhold til spark og når det passer meg legetimene?

Oiii så morro da, ja da skjønner jeg du har hatt en fin start på dagen[:)]

Det er jo en såååå koselig å deilig lyd å høre på, lykke til fremover[:)]

Han har vert på jobb hver gang jeg var på kontroll og fikk høre hjertelyd..
Når det gjelder spark, så vil ikke babyen sparke når noen holder hånda på magen[8|]
Har kun kjent et par spark i min egen hånd, og jeg vet jo akkurat hvor og når jeg skal kjenne, for jeg kjenner jo spark inni magen, liksom[8|]

supert er det ikke deilig...
gleder meg med deg
skal selv på ultralyd den 26 regner med det blir første møtet mitt med babyen sånn med lyd og bilde.. hehe

Så utrolig koselig kraaka!!

Skjønner godt at dere delte et øyeblikk når dere hørte hjertelyden. kan nesten ikke tenke meg hvor deilig det må være!!

Ganske spesielt å tenke på at det er BARNET ditt du har hørt!! Gratulerer!!

Klem

Ja det var heilt utrulig å høyre hjerteslaga hos jordmor første gang! Eg reagerte sjølvsagt med å begynne å grine... men det er jo normalt å vere totalt overfølsom! Men trenger ikkje unnskylde det heller, for det var liksom mitt første tegn på at det faktisk var liv der inne. Har jo ikkje hatt noen problem av betydning som kunne minne meg på om at eg var gravid (bank i bordet, håper det fortsetter!!!).
Syns det var så deilig å høyre hjerteslaga så eg spurte på ultralyden om ikkje samboeren min kunne få høyre dei. Og joda, det kunne han! Men det var ein litt rar lyd, så det vart ikkje det samme. Men det var no iallefall hjerteslaga til babyen vår!
Har det også sånn at ultralyden var det einaste samboeren får vere med på, han er på jobb då eg går til lege og jordmor. Men han fikk fri til ultralyd.

Takk for mange fine tilbakemeldinger fra dere![:)]

Jeg er så heldig at samboeren min har en slik jobb som gjør at han kan ta seg fri de gangene det er kontroller og sånn, og jeg er evig takknemlig for det!

Jeg har aldri hørt på hjerteslag via ultralyd før, men jammen om jeg skal spørre når timen i november kommer [;)]
Skal faktisk ha med svigermor OG samboeren da...så det blir jo morro da..Hun har aldri vært med på noe sånt før så jeg tilbød henne å være med...gleder meg!!

Og Fiorelina....typisk at babyen ikke vil sparke når noen andre kjenner da...hehe...ergelig...men snart så klarer vel ikke nurket å la være[;)]

Gleder meg masse til jeg kan dele "fotballspilleren" med omverden...!!!

Back
Topp