Sååå fint vær...

Kråka

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Ute er det blå himmel og strålende sol. Solveggen koker og hele familien er ute å nyter det.
Mens jeg? Jeg ligger inne med pysj, ugredd og halvskittent hår, i zombie-tilstand. Klarer knapt å få i meg noe og løper regelmessig på do for å spy, pga intens kvalme, tross medisin for det innabords. :grumpy:
Veksler mellom å fryse og ha hetetokter hvor jeg helst vil rive av meg alt av klær og ligge naken på sofaen:woot:

Jeg vil også ut å nyte påskesola! Jeg vil ha energi til å strikke, energi til å dusje, energi til å vaske (har merkelig nok kommet i redebyggingsfase allerede og vil ha ALT helt flunka rent og ryddig, mer enn en vanlig fredagsvask), jeg vil SPISE, jeg vil spise og drikke UTEN å få det i retur!
:arghh::arghh::arghh:

Samtidig trøster jeg meg med at det var liv i magen på TUL 1 april og håper det fortsatt er det. Og att dette bare er en fase, ting vil bli bedre om noen uker. Tvi tvi og bank i bordet!
 
Her prøver vi å være litt sosiale (på avstand) i påska, så jeg har tilbragt store deler av dagen i en fluktstol i hagen... Ungene har løpt rundt og lekt og jeg har slappa av.
Nå er jeg heldig, for jeg er kun kvalm når jeg er sulten i denne graviditeten! Føler jeg kan være litt mer oppegående da. At jeg ikke sover og at jeg klør hele natta er en helt annen ting.
 
Uff det er helt forferdelig ha det sånn!! Hvor langt er du på vei?

Jeg sliter også med kvalme:yuck: og synes det er frustrerende ikke kunne nyte påsken. 10+6 i dag og håper det snur snart. Ble bedre uke 14 sist svangerskap.

Masse god bedring til deg:)
 
Flere zombier som deg.:mask::hungover: Bare noen uker til alt forhåpentligvis mye bedre!
Trøster meg med at denne isolasjonen gjør at man går glipp av mindre ting enn normalt.
Skulle egentlig vært på påsketur til Portugal denne påsken, men det kunne jeg aldri klart med denne formen.

god bedring til deg!;)
 
Uff det er helt forferdelig ha det sånn!! Hvor langt er du på vei?

Jeg sliter også med kvalme:yuck: og synes det er frustrerende ikke kunne nyte påsken. 10+6 i dag og håper det snur snart. Ble bedre uke 14 sist svangerskap.

Masse god bedring til deg:)

Jeg er mellom 7+3 og 8+3 (litt uenigheter mellom «menstermin» ((SA)) og TULtermin), men får vite mer eksakt neste TUL hvor langt jeg er. Men har vært kvalm i over to uker, nesten tre, allerede. Men jeg priser meg lykkelig for at det ikke er i nærheten av hypermesisen jeg hadde med førstemann. Får håpe det ikke er mange ukene med kvalme.

Takk det samme:love017
 
Flere zombier som deg.:mask::hungover: Bare noen uker til alt forhåpentligvis mye bedre!
Trøster meg med at denne isolasjonen gjør at man går glipp av mindre ting enn normalt.
Skulle egentlig vært på påsketur til Portugal denne påsken, men det kunne jeg aldri klart med denne formen.

god bedring til deg!;)

Vi krysser fingrene for kort svangerskapskvalme:smiley-angelic001
Jeg er veldig glad jeg slipper å kjøre unger i skole og barnehage nå, for morningene er værst. Og at alt av møter er avlyst. Vi skulle også vært på påskeferie hos familie på andre siden av landet og det hadde ikke gått. De hadde skjønt med en gang at jeg er gravid og det hadde ikke vært en hyggelig tur for min del, når jeg bare ligger på sofaen eller henger over doen.
 
Back
Topp