sååå dyyrrtt

Berin

Glad i forumet
[:@]uff da gikk og kjøpte seng og utstyr til bebisen min i dag så utrolig dyrt det var da sprinkelseng inkludert madrass koster 1499 ålreit men kun sengekant koster 599  sengetøy 449  himmel 699 det var ikke noe særlig stort utvalg heller siden jeg ikke kan kjøpe rosa eller blå. er det lik pris hos dere eller ????

Jepp... Etter å ha sett prisene, har eg bestemt meg for å sy sengekant og evt himmel sjøl. Mykje billigere! Og da får en et mykje bedre utvalg i stoff og...

jepp men kjøp det på finn,.no og kjøp bare madrassen og sengetøyet nytt.. kid hat mye billig 100 settet og skeidar har madrass til 500+

Vi kjøpte skikkelig god madrass (ikkje skumgummi) som er 5 lag med fyll inni slik at en kan vaske hele madrassen skulle det bli nødvendig, på Skeidar. Svane madrass til 500 kr

nei den skulle koste 200 om den ikke skulle vært inkludert

Vi kjøpte også sengekant på jysk. Sengesett har de på spar kjøp til rundt 100 lappen. Kjøpte et fint blått sengesett til adrian for 30 kr i sommer.

billig på ikea.. har ikke brukt mere enn 1000kr tilsammen

Dere har sikkert rett alle sammen men det er jo første babyen så man ønsker jo å kjøpe nesten alt hadde ikke mulighet til å lete noe særlig heller for jeg sliter fælt med bekkenløsning pluss at vi ikke har bil selv lånte av søster i dag så måtte bare kjøpe det peneste og beste vi fant det var ikke jeg som betalte heller da alt ble gave fra pappa men syns synd på han siden de var så dyre.[8|]

ok tammisen skal komme til deg neste gang avtale[:D][:D]

eg har og alt det du skrev[8D] må jo det siden det er den første baby[:D]

jepp det er dyrt...vi har arva/lånt med søsken som er ferdigE!!!!!!!

Har du vært innom sparkjøp mjøndalen? der har de ganske rimelige sengetilbehør... Lykke til

JYSK er billig på alt sånt! Fine sprinkelsenger til 1000 kr har de også!!

Var på babyutstyrs-butikken idag, bare for å sjekke utvalg og priser. billigste senga de hadde kosta 990, og d var en utstillingsmodell!!! Og så kom jo kant og sånt i tillegg...D blir nok Ikea seng her og. Må bare få sjekka kordan d e m levering, eller få søster som bor i Trondheim til å kjøpe å sende.

Jeg har kjøpt sengekant med bamser på den er jo kjempesøt, kostet vel ikke mer enn litt over hundrelappen, og ingenting av sengetøyet jeg har kjøpt kostet mer enn, 200 hvertfall..

ORIGINAL: habibe

[:@]uff da gikk og kjøpte seng og utstyr til bebisen min i dag så utrolig dyrt det var da sprinkelseng inkludert madrass koster 1499 ålreit men kun sengekant koster 599  sengetøy 449  himmel 699 det var ikke noe særlig stort utvalg heller siden jeg ikke kan kjøpe rosa eller blå. er det lik pris hos dere eller ????

Back
Topp