Kan sovne hvor som helst og når som helst jeg... Blir spennende når jeg skal begynne på jobb igjen! Flere som er trøtte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som en fin stund med mye kosBegynner å merke det er tyngre å stå opp om morgenen, men med to små morgenfugler har jeg ikke så mye valg! men sover av og til la med minsten når han sover første luren sin, og storesøster er så stor at hun klarer seg fint en stund. Typisk når jeg skal sove på sofaen: minsten skal kose, så han ligger oppå med inntil seteveggen, storesøster vil kose hun også, så hun kommer oppå og legger seg slil at hun ser tven. Så kommer hunden og trykker seg inn på en ledig plass så går ikke an å bevege seg nei! men det er bare herlig syns jeg <3
Høres ut som en fin stund med mye kos
Haha, det gjorde jeg også.det var så godtJepp! Sovnet i går kl 19, sov til 21, var våken til 23, sov så til kl 8.. helt ute av meg selv, utrolig trøtt!
Ikke så lettvint med ei på snart to år som vil leke med mammaen sin.. heldigvis er pappaen hennes flink til å trå til litt ekstraHaha, det gjorde jeg også.det var så godt
Det er bra han trør til eneste som vil ha oppmerksomhet her er våre to katter. HeheIkke så lettvint med ei på snart to år som vil leke med mammaen sin.. heldigvis er pappaen hennes flink til å trå til litt ekstra
Samme her! Begynner t mandag, veldig spent på hvordan det går, og hvor lenge jeg kan holde det hemmeligJeg har siste ferieuke nå og er veldig spent på hvordan kroppen vil føles på jobb igjen ble på en måte gravid i ferien