Såååå trøtt!

snart3gull2015

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Kan sovne hvor som helst og når som helst jeg... ;) Blir spennende når jeg skal begynne på jobb igjen! ;) Flere som er trøtte?

Oh yes! Jeg begynner å jobbe 10.aug, og har en stillesittende jobb. Håper det er vindu på kontoret mitt så jeg får det friskt og kaldt! :-0

Er trøtt jeg også! Begynte på jobb på mandag, og har sovnet etter jobb både i går og i dag :p

Last edited:
Skikkelig trøtt!:p kunne gjerne lagt meg kl 17 hver dag og sovet til neste morra:p

Begynner å merke det er tyngre å stå opp om morgenen, men med to små morgenfugler har jeg ikke så mye valg! :p men sover av og til la med minsten når han sover første luren sin, og storesøster er så stor at hun klarer seg fint en stund. Typisk når jeg skal sove på sofaen: minsten skal kose, så han ligger oppå med inntil seteveggen, storesøster vil kose hun også, så hun kommer oppå og legger seg slil at hun ser tven. Så kommer hunden og trykker seg inn på en ledig plass ;) så går ikke an å bevege seg nei! men det er bare herlig syns jeg <3

Begynner å merke det er tyngre å stå opp om morgenen, men med to små morgenfugler har jeg ikke så mye valg! :p men sover av og til la med minsten når han sover første luren sin, og storesøster er så stor at hun klarer seg fint en stund. Typisk når jeg skal sove på sofaen: minsten skal kose, så han ligger oppå med inntil seteveggen, storesøster vil kose hun også, så hun kommer oppå og legger seg slil at hun ser tven. Så kommer hunden og trykker seg inn på en ledig plass ;) så går ikke an å bevege seg nei! men det er bare herlig syns jeg <3
Høres ut som en fin stund med mye kos :):)

Trøøtt!! Gruer meg til å begynne å jobbe igjen..

Jeg har siste ferieuke nå og er veldig spent på hvordan kroppen vil føles på jobb igjen :-) ble på en måte gravid i ferien :-)

Back
Topp