Såååå trøtt og midt i flyttekaos....

MammatilTreprinser

Forelsket i forumet
*MIA*
Hjeeeelp, vil ikke gjøre annet enn å sove.... Og nå driver vi å flytter inn i nytt hus og pusser opp rundt omkring i det...Kan lixom ikke sove hele tia, men jeg sovner jo i bilen på vei fra leiligheten til huset(5 minutters tur) gaaaah....støv rot kaos og sleeeetn mamma... Hakke tia t å væra trøtt.... Ska lixom være ferdig om ei uke:s jaja dagens klagetråd herifra....

Åhhhrg. Blir sliten av å bare lese det. Flytting og oppussing er seriøst noe av det mest utmattende jeg har gjort. Du har også to barn i tillegg ja. God deal! Nei...

Håper dere får masse hjelp og at du kan sove haugvis innen uka er omme. Lykke til! :)

Vi holder på å bygge nå, og skal snart igang med det vi selv skal gjøre, dvs tapetsering og maling i hele første etg. (Mitt ansvar) og gruer meg mye til hvordan jeg skal klare å takle alt det, samt sønnen på 2 år med den formen jeg har

Du har all min sympati!

I feel ya.. skal øyeblikk til med flytting her i gården også.. orker ikke få ting ned i esker engang :s

Jeg føler virkelig med deg! Det er absolutt ikke den beste tiden til slikt nå, ikke med den formen. Men snart er det nok over og så kan du nyte ditt nye hjem ;) Slik prøver jeg i alle fall å tenke. Vi kjøpte hus tidligere i år og har pusset opp en stund, men etter at jeg ble gravid har det nesten vært et mareritt. Kjæresten min er fantastisk, han gjør alt og sier at jeg må slappe av og ikke bekymre meg, så det er ikke det. Men akkurat nå bor vi i kjelleren til svigers pga en stor vannlekkasje som en rørlegger greide å lage. Så vi sover på en altfor myk madrass på gulvet, alle klærne er et salig kaos og vi er hele tiden på besøk. Enten her hos svigers eller hos mine foreldre. Vi er heldigvis straks ferdige med andre etasje der soverommene er, men første etasje arbeider firmaet til forsikringsselskapet og det er ikke mulig å bo i huset. Kanskje vi kan flytte inn om et par uker, gleder meg helt vilt til å bo i mitt eget hus!

Hehe.. Uff! ikke lett å være gravid i sånt kaos. Skal snart opp i det samme, -og må si jeg gruer meg til alt arbeidet :/ Men blir nok veldig bra til slutt :D

Back
Topp