Såååå sliten.no

Mammasol*

Elsker forumet
Jeg sitter å leser og leser.
Men må si at amme tåken har offesielt meldt sin annkomst.
Jeg har eksamen i morra og jeg tror jeg har sovet mer en hva jeg har lest..
gruer meg også til å sitte i mange timer på høyskolen i morra uten muligheter for å legge meg ned å hvile litt.
Kjenner det bare sååå fort i rygg og hofter.
Men jeg får vel prøve mitt beste vel..

Off, det er stritt å holde på med eksamen uansett, og tyngre når man har plager utenom... Masse lykke til i morgen, det kommer sikkert til å gå fint! Dagen før er alltid tåkete, men ta det som et godt tegn at "generalprøven" går dårlig og at du ikke husker så mye, da går nok eksamensdagen helt fint :) Bare husk å stoppe lesingen i tide i kveld, hjelper ingenting det du leser i kveld :) Så nyt kvelden med fri, tv og tanketomhet du ;) (eller noe du liker å slappe av med)

Tusen takk.. :)
Jeg blir nok å lese litt her å se på ditt og datt..
Men jeg gruer meg til i moora men det hører da med også..
Litt til med oppgaver også over på noe helt annet..

Uff, føler med deg :/ Var gjennom eksamen for 3 uker siden og siste dagen ble det lest svært lite da jeg var helt utslitt.. Selve eksamensdagen gikk greit nok, var hardt å sitte der og skrev så godt jeg kunne. Sensuren kommer over helgen, så rimelig spent kan man si ;) Lykke til i morgen!!!!

Lykke til med eksamen!!! :) :) Holder selv på med siste innleveringer på et studium jeg har tatt og hodet er en helt annen plass :p Håper det går bra med deg i morgen!

Tusen takk..
Jeg håper på at det går bra. Men det er et slit da det står på må jeg si.. Men god så deilig da en er ferdig da.. Jeg har med å gjøre dette jeg da studere og være gravid.. Lærer ikke da kan man jo si..
Også føler jeg ammetåken har meldt sin annkomst allerede..
Ikke morro ikke. Men satser på at det går bra..

Back
Topp