Såååå klar!

Cindrella

Forelsket i forumet
Ei på jobben fikk ei lita jente i formiddag. Åå vil å ha hihi vet det er tidlig men kjenner meg en del mer utålmodig denne gangen ;) håper bare tiden fortsetter å flyge av gårde:)

Flere som føler seg klare:). ??

Jeg er klar jeg :D
Men det er fortsatt tidlig :P
Tiden går veldig fort denne gangen og vi får håpe at den fortsetter å gå like fort :)

Kan noen ganger føle meg veldig utålmodig, særlig i helgene for da har jeg guttene hjemme og føler at det er mer kos om lillebroren var med :P

Jeg gleder meg også veldig, drømmer om henne flere ganger i uken, blir skuffet når jeg våkner :)

Joda ville ikke fødd nå. Men kan nesten ikke vente til det blir august:)

Jeg er ikke klar :P hehe, synes tiden går litt for fort jeg... :P Har kjøpt inn mye, men psykisk.. Blir nok klar til 9 mnd :P Gleder jo meg selvfølgelig til å møte henne. :)

Jeg er ikke klar. Først og fremst nå vil jeg vite om guttungen får barnehageplass, så jeg vet om jeg må gå hjemme med 2 små eller bare 1 :p

Men jeg så ei ganske nyfødt jente i går og da kjente jeg at jeg gleder meg veldig i allefall ;)

Ganske klar tror jeg :-) gleder meg hvertfall masse, men er kanskje greit at det er 3 mnd igjen.

Akkurat nå synes jeg det er greit at det er litt tid igjen til tredjemann kommer, er inne i en god periode nå, ikke kvalm og litt har mer energi, men når det begynner å bli tungt igjen mot slutten kan jeg forestille meg at jeg blir litt utålmodig ;)

gleder meg masse msse til den lille kommer, og er på en måte utålmodig, men samtidig vil jeg være gravid lengst mulig.. er jo bare sååå flott å være gravid. og detter er helt sikkert siste gang...

Jeg er ikke klar! Kjenner jeg gruer meg veldig til å være alene med henne de første dagene, mannen min får selvfølgelig ikke penger for å være hjemme så han mener at ikke vi kan gjøre det da, hååååper han endrer mening :P

Back
Topp