Såååå glad!!!

Ida&Linn

Gift med forumet
Jeg er sååå glad i dag. Prøvde en bukse jeg stresset med å slanke meg inn i FØR graviditeten som nå har blitt større til meg!! Jeg har blitt slankere av å gå gravid. ÅÅåååå.. Lykke.. hihi.. måtte bare fortelle det.  [:D] [:D] [:D]

Ja det er vi flere som er blitt, bare all denne overflødige magen trekker seg mere sammen.....Ikke sikker, men har tatt keisersnitt så tenker æ blir og slite litt me magen. Men,men det er absolutt verd det, når man ser på lille gullet ved siden av meg her[:)][:)][:)]

Jeg er tilbake igjen til vanlig vekt, men håper på å gå enda mere ned.... Og så vil jeg ha vekk edn slappe magen da[:'(]

Jeg pressa på meg olabukse dagen etter jeg kom fra sykehuset jeg. Kjempestolt vettu, ikke fått den på på mange mnd! Det som var var jo at jeg hadde jo et sår der etter ks.... Ikke veldig lurt nei[:'(] Kan si det var litt vondt, men det merka jeg ikke før vi var i byen... Jaja[:)]

Nå lengter jeg bare etter å kunne trene magen litt, for nedre del er liksom litt slapp, og det er absolutt INGEN muskler igjen der[8D] Men lillegutt er som dere sier - absolutt verdt det!!!![:)] Kan gjøre noe med kroppen min, ville ikke byttet han bort mot en perfekt kropp for alt i verden![:)]

jeg har ikke prøvd de gamle buksene mine enda men har gått ned 11kilo."bare " 6 igjen.syns 11 kilo er bra på 10 dager..[:D]

Jeg veier 10 kg. mindre nå enn jeg gjorde før jeg ble gravid. Veldig fornøyd med det! [:D] Håper å gå ned en del til, har nok å ta av... Blir nødt til å kjøpe helt nye bukser når vekta stabiliserer seg litt. [:)]

Jeg er nede i matchvekt igjen, og har brukt de gamle buksene i 2 uker allerede..... Men jeg er ikke bare happy for det.... da jeg ammet Jonathan raste jeg ned i vekt fort, og har ikke lengre noe særlig "å ta av", så jeg spiser som en hest...... (Kanskje et "luksusproblem" - men det er ikke noe stas å være for tynn heller....)

Ja, livet er herlig dere... :)

grattis... [:D] litt fornøyd selv jeg.. får på meg gamle buksene.. Men ikke like fint med slafsete magen som henger litt over kansten.. hehe.. men den trekker seg vell sammen..

for et søtt bilde av bebisen din! [:)] jeg blir så ivrig på å føde når jeg ser slike nøster.....

Back
Topp