Såååå dårlig!

Bluedabadi

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Huff...i natt har eg ikke fått sovet i det hele tatt... Vært såå kvalm og er det ennå! Nesten så eg begynner og lure på om drømmen eg hadde i helgen om at det er to inni her stemmer :p (hadde bare inn 1 egg med ivf,men kan vel bli to fordiom?) noen gode tips mot kvalme motas med glede!! (har cøliaki så kan ikke spise alt)Andre som er frykteli kvalm? Er 4+0 idag.. Sist svangerskap for 9 år siden hadde eg ikke tegn til kvalme..

Last edited:
Kjenner meg igjen. Er kjempe kvalm på nettene. Pluss halsbrann. Har nesten ikke sovet i natt jeg heller. Ikm er idag. Så dette begynner fryktelig tidlig. Hehe.
En venninne av meg tygde mandler for halsbrann :) Ellers har jeg lært på akupunkturseminar at å ta en nål og stikke de blå blodårene under tunga så det kommer en dråpe blod fra dem hjelper på kvalmen. Bare hvis dere skulle bli for desperate! :P

Da er vi fler. Har vel sovet par tre timer. Jeg har sluttet på medisiner jeg har brukt i mange år så det er grunnen her. Men værre ligge kvalm da håper på en bedre natt oss i natt

Jeg fikk tvillinger for 8,5 år siden og fantes ikke kvalm en eneste dag. Så det bør ikke være det. :D :)

Tips: Eplejuice blandet med kullsyre vann. :)

En venninne av meg tygde mandler for halsbrann :) Ellers har jeg lært på akupunkturseminar at å ta en nål og stikke de blå blodårene under tunga så det kommer en dråpe blod fra dem hjelper på kvalmen. Bare hvis dere skulle bli for desperate! :P
Takk for tipset med mandlene :) det andre tipset håper jeg at jeg slipper. Men blir jeg for desperat så kanskje :p

Noen sier det skal være bra med lovehearts for halsbrann :-) Har ikke prøvd det selv, men prøve hvis jeg får det.

Back
Topp