Sååååå trøtt

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Dette er jammen ikke lett.. Er så sinsykt trøtt.. Sitter å halv dupper på kontoret å håper ingen ser meg.. Huff.. Men er storfornøyd så lenge jeg har "symtomer".. Så dautrøtt og halsbrann.. Jippi!!!

Noen flere med som sliter med trøtthet?
 
nja...
var verre forrige uke, FØR positiv test.
denne helga har jeg fått sove masse, så føler meg litt mer opplagt.
men regner med jeg merker det mer utover som ukene går...

i forrige svangerskap kunne jeg legge meg når jeg ville, siden det var det første, men ikke like lett når man har ei fra før... :)
 
Ja, er stuuuptrøtt! Det er det eneste symtomet jeg har sålangt. Eller jeg er hele tiden tørr i munnen og tørst. Og tisser masse! Litt rart å nesten glede seg til kvalmen, hehe...
 
Jeg er også kjempetrøtt...:) sovner på et blunk etter at vi har spist kvelds, stakkars samboer, er kjedelige kvelder nå ja :) Men tar alle symptomer som gode tegn. Er også plaget konstant med halsbrann. Bare jeg slipper å bli så kvalm, merket det såvidt etter frokost i dag, men det gikk over :)
 
Trøtt som en strømpe her og... Ikke kan jeg bøtte nedpå med kaffe heller... Hvordan skal dette gå? *Jeeeeeesp*
 
Er godt vi er flere:) Sliter skikkelig på jobb, kan liksom ikke legge meg nedpå heller å kan ikke gå å sykemelde meg for at jeg helst kunne tenkt meg å sove noen døgn...

Gi meg styrke..
 
Akkurat unnagjort en liten blund på sofaen
Såååå klar for å legge meg Hihi

Ellers kjenner jeg litt halsbrann og kvalme innimellom.
Har lyst på noe å spise HELE tiden..... hjelper sikkert ikke at jeg akkurat har klart å slutte å røyke og bruke snus heller da......
Og ja, kjempe tørr i munnen.

Hihi.
Men egentlig så gjør det meg ikke noe, så lenge jeg vet det er en liten spire som er årsaken
 
Er mest kveldstrøtt, tidlig på kvelden (kunne fint gått å lagt meg nå). Ellers er jeg bare sliten. Stort sett hele tiden. Også sliter jeg med at jeg våkner på natta flere ganger. Skikkelig irriterende.
 
Er ikke mer trøtt enn vanlig. Forrige gang var jeg stupteøtt fra uke 3 ca. Rart....
 
Er ikke mer trøtt enn vanlig. Forrige gang var jeg stupteøtt fra uke 3 ca. Rart....
 
JA! Er helt j**vlig!!
 
JA! Er helt j**vlig!!
 
Back
Topp