Sååååå kvalm :-(

*iseognummer2*

Ekte babyverden nerd!
Ikke vant til dette fra forrige gang!
Er kvalm fra morgen til kveld og prøver så godt jeg kan å ikke brøle på elgen. Har gått greit i dag, men hvis dette utvikler seg så ser det mørkt ut! Har ikke mye å ta av heller så blir jo nødt til å holde på det lille jeg orker å spise. Orker heller ikke lukter fra kjøkkenet eller bleieskift :-(
Noen med råd??

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Postafen, seaband fra apoteket eller få legen til å skrive ut resept på afipran :)

Hjalp for meg i forrige svangerskap hvertfall! Utrolig godt å ta vekk de verste toppene :)

Kvalm her og.. Var det i de forrige svangerskapa også, så var jo egentlig innstilt på det.. Spørs hvor lenge man kan holde det sjult for familie og jobb nå.. :-/

Postafen, seaband fra apoteket eller få legen til å skrive ut resept på afipran :)

Hjalp for meg i forrige svangerskap hvertfall! Utrolig godt å ta vekk de verste toppene :)

Hvordan fungerer disse seaband? :) tror kansje jeg må få tak i noe jeg også hvis dette utvikler seg..var litt snar med å skryte på meg den gode formen,for nå kommer kvalmen frs ettermiddagen og utover :/

Sent from my HTC Desire HD A9191

Kvalm jeg også, men det kommer bare når det er for lenge siden sist måltid....sånn var jeg sist også ;) så mitt råd er bare å spise jevnt... menskjønner jo du er mye hardere rammet av kvalmen....! Jordmora mi setter akupunktur for kvalme, det hadde jeg vurdert om jeg var så plaget som du... Håper du finner noe som fungerer, sååå slitsomt å være kvalm!

Back
Topp