sååååå herlig!!!

lykkeliten90

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Nå er jeg ikke i tvil om at de små dultene jeg kjenner er babyen! Herlig! Gleder meg til de blir sterkere og sterkere!!! Sist kjente jeg det utpå magen i uke 16, og det nermer seg nå!=) Andre som er 14+ som kjenner liv?

Kan man kjenne det så tidlig? Trodde ikke det var mulig å kjenne det før uke 16 eller noe sånt jeg :p

Tror ikke jeg har kjent noe enda. Har vært litt usikker et par ganger, men tror det bare har vært luft eller noe sånt :P

Ja det kan man! Jeg kjenner det iallefall. Er ikke luft, for det kjennes ikke likt ut. Er som en finger som forsiktig dulter nede i livmor. Kjenner livmor også nesten helt opp til navlen, og har hørt hjertelyd akkurat der mange ganger. Kjente utenpå sist i uke 16=) Så det er nok forskjellig fra kvinne til kvinne. er 14+ 2 i følge mens termin, og 14+ 4 i følge tidlig ul=)

Jeg er 15 uker i dag å har ikke kjent noe enda. Men jeg er førstegangs, det sies at man kjenner det tidligere med barn nummer 2-3.

Jeg tror ikke jeg har kjent noe ennå, er 15+1. Men samtidig vet jeg ikke hvordan det kjennes ut eller hva jeg skal kjenne etter ;)

Kjente første gang i uke 12 med nr 1, samme nå... :) Er 13+3 i dag og kjenner det bare mer og mer :)

Kjente uke 14 med nr to, så det går an! :) nr 1 kjente jeg i uke 16. Til nå har jeg ikke kjent noe, bare 1-2 ganger jeg har tenkt det kanskje er babyen, men må nok få flere bekreftelser før jeg tror på det ;) Er 14+4 i dag.

Er i uke 14+3 og har definitivt kjent noe som er fra babyen :) :) Herlig.

Jeg er 12+4 og kjente liv flere ganger nå i helga.
Kjente det i uke 12+ med begge de to andre å.

15 fullgåtte i dag og andregangs..... kjenner fortsatt ikke noe :( Kjente i uke 14 sist. Denne gang så vi på UL at morkaka ligger høyt oppe, nesten på toppen, mest bak men også litt over på fremsiden. Kanskje det kommer til å ta litt tid denne gang....

Herlig at så mange kjenner liv! gøy å få kjenne tidlig=) Tror også jeg har kjent noe før også, men nå i dag er det ingen tvil! Herlig!

det er så kjedelig å ha termin siste dagen i oktober, dvs alle dere kjenner alt og opplever alt før meg... blæh...

Miriammams: Snart jevner det seg ut! Føler det er i begynnelsen at ukene virker så lange, for så å rase avgårde!=) Bare å nyte svangerskapet og ta en uke om gangen=)

Er 14+3 men har ikke kjent noenting enda.. Kjente bobling i uke 15-16 sist, så jeg vet hva jeg skal kjenne etter, men ingenting enda:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp