SØNDAGSSNAKK

Skrållan

Forumet er livet
God morgen dere! [:)]

Tobias holdt ikke uro i natt, og i morges bæsja han normal bæsj, hurra! [:)] Nå skal vi spise frokost, og så skal jeg sminke meg litt for første gang på noen dager (ferdig med øyekatarr-salva! [:D]), og så skal vi kjøre til TRONDHEIM! Skal på åpen gård på Voll sammen med Destiny85-familien, der har de nyfødte lam, geitekillinger og kyllinger, så det blir nok stas for både store og små! [:)] Skal hjem til Destiny etterpå, kose oss i solveggen og på lekeplassen vil jeg tro, gleder meg! [:D] Kanskje vi stikker innom en tur der vi bodde før også, de savner oss og vi savner dem, så hyggelig med et kaffebesøk [:)]

Ha en flott dag alle sammen! [:)]

god morgen!

hørtes ut som dere har koslige planer begge 2[:)]

her fikk jeg akkurat gave på døra, 2 hestehover fra maria[:)] de måtte bare ut, full av energi tidlig på søndagsmårran er ikke det jeg liker best. har med seg såpebobler ut og det er jo stas!

nabogutten kom og solgte vg så nå skal jeg ut i sola og lese snart.

ha en fin-fin søndag damer!

Jeg sitter nå på verandaen på hytta på Hvaler og STEIKES i sola! Er sååå varmt og godt med en hærlig sjøutsikt! Nyter livet MAKS denne helgen og kjenner jeg gleder meg ekstremt til sommer - det er så varmt at jeg faktisk har blitt litt brent på skulderen![:D] Sambo ligger inne - han er for pinglete og syntes dte er for varmt, og mini løper rundt her å leker! Noen ganger er bare livet en drøm jenter.

Ååå jeg er som dere jenter, nyyyter finværet!!

Vi stikker ned til byen og møter noen venner for kos i solen[:)][:)]

Her har vi vært på sportsmesse, men fant ingenting.. kan du tenke deg??[&:] Skiftet dekk på bilen min, hentet mini og hadde pizza til middag!![:D][:D][:D] Nå er det eksamensforberedelser[&:][&:][&:][X(]

Skjønner ikke hva som har skjedd med Sivert! For en og en halv uke siden holdt han seg våken hele kvelden og sovnet kun hvis han fikk ligge med meg. Nå legger vi han i egen seng, han sovner greit fort og i natt sov han fra 20.00 til 07.00 uten å våkne! Så fikk han pupp kl. 07.00 og sov videre til 09.00!![:D][:D] Det er jo et rent mirakel! Håper det fortsetter sånn.[:)]

Nå er alt besøket vi har hatt i forbindelse med navnefesten i år reist hjem. Litt godt og litt trist.[;)] Det var forresten en helt fantastisk dag i går, kunne ikke blitt bedre. Fin sermoni som Sivert sov seg gjennom, nydelig vær, nydelig mat, flotte gaver og upåklagelig stemning i familien.[:)]

I dag har vi faktisk grillet og spist ute i det nyyyydelige været. Livet er deilig for tiden altså.[:D]

Jeg har vondt alle veier, vet ikke hva det er for noe. Skal bare vente til paraceten virker så skal jeg vaske gulv og legge meg.... Trøtt ja.

God bedring McMor!

Mange koselige søndagssyssler her i dag! [:D]

Vi har kosa oss skikkelig i verdens herligste Trondheim! [:D] Ungene trivdes skikkelig på åpen gård, Tobias var tøffemann og kosa på både ku og gris og kanin, mens Ida bare ville kose på kaninen. litt mer forsiktig av seg hun. Også har vi kjørt hest og vogn, begge ungene digger hester så det måtte være med! [:D] Har grilla i hagen til Destiny, årets første grillings er altså unnagjort. Ungene har lekt på lekeplassen (les: Tobias har tatt sklia 40 millioner ganger) og vi voksne har kosa oss i solveggen. Testa ut sykkelvogna deres også, så det er neste innkjøp i Skrållanheimen. Kom hjem for ca halvtime siden, nå sover ungene søtt i sengene sine, og det er vel ikke så lenge til vi tusler til sengs vi også.

Back
Topp