SØNDAGSPRATING 20.JUNI

MaRtE:)

Gift med forumet
HALLOEN!

endelig er bv oppe og går[:D]

ligger på soffan og ser reprise fra brylluppet i går. har montert garderobeskap i dag, jeeei! mangler dører enda, men så fint læll[:D]

Sliiiiiten... [&o] vært på o-løp, og det var ikke bare bare! Og på vei hjem klarte sambo det store; nemlig å vrikke foten. Helvete altså, han er jo helt invalid her påstår han. Og jeg må bare bite tennene sammen, lage middag, vaske kopper, ta meg av ungene og ta husvasken alene. For den har vi jo ikke rukket å tatt enda, skulle samarbeide om den i ettermiddag. Mannfolk og smerte altså!! [:@] 

Den gravide er sliten. Vært dårlig i natt også, men dro allikevel til Sealand i dag. Har vært på sjøløve show, delfin show og sett pingviner og verdens mest giftige frosker. Tatt mange hundre bilder.

N sov hos svigers i natt og det gikk strålende. Han måtte tisse i tretiden i natt, sovnet igjen og sov til klokken ti.

Hva vi orker gjøre i kveld vet vi ikke helt enda. Jeg er slakk. I morgen er det siste krampe soling før hjemreise på tirsdag.

Skrållan: Du har min medlidenhet!!

Looney: Kjedelig å bli syk når dere er ute og reiser[&o]

Her har jeg og kjæresten kost oss maks i helgen Nå er akkurat minien kommet hjem fra faren og vi koser oss litt før det er leggings!![:)] Så er det litt mer kjærestekos før helgen er over og jeg begynner et nytt, sunnere og sprekere liv fra i morgen av!!! Nå MÅ jeg bare[&o][&:]

håper det går bra med mamman din, suki[:)] krysser fingrene for dere[:)]

jeg har gått tur i kveld, etter maaange timer på sofan i dag[8|] gikk ca 8km så da er jeg fornøyd.

i morgen er det planleggingsdag på jobb, blir godt med litt annen arbdag. skal lage oss taco og greier[:)]

hva ser dere egentlig på tv nå? er jo bare fotball og dritprogrammer[>:]

god bedring. looney[:)]

jeg ser forresten på nyhetskanalen, må jo holde meg litt oppdatert på hva som skjer utafor bv og[:D]

ORIGINAL: suki

Var ganske koselig i går på jentekveld. Godt å komme seg litt ut.
Men litt bekymra igjen for mamma. Hun er jo straks ferdig med strålebehandlingen, men for kort tid siden oppdaget hun nye bittesmå kuler. Mulig det kun er hovne kjertler pga strålebehandlingen (noe som ifølge legen er ganske vanlig), men hun er såpass bekymra selv at hun skal på ny mammografi. Og når hun er bekymra, så er jeg det også. [X(]

Uff, det er tungt å gå rundt og ikke vite!!![&o] Krysser fingrene for dere!!!

Back
Topp